Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapwnager

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
ik wil een server hosten op mijn computer en www.canihostaminecraftserver.nl zegt dat ik 45 mensen kan hosten, mijn download, upload, ping is 25MB/s 1.5 MB/s 15ms en 6Gig Ram Geheugen
ik doe dit met behulp van port-forwarden alleen ik vraag me af of het effecten zal hebben voor de server als ik download, bijvoorbeeld lag etc.
als ik zelf iets anders doe dat RAM-geheugen gebruikt, zal dat dan ook lag veroorzaken.
zoja is er ook een plek waar ik hardware kan kopen voor de server.
Ik heb ook geen idee wat ik precies moet kopen om een server te laten werken en hoe ik dit allemaal moet aansluiten etc. weet iemand misschien ook een site met een tutorial bijvoorbeeld want ik heb niks gevonden toen ik zocht.
sorry als dit het verkeerde forum is btw

Als jij download zal je uiteraad minder mensen kunnen hosten, zeker als je upload. Ram geheugen lijkt me niet zo snel een probleem maar het hangt meer af van wat de mensen in je minecraft server doen. Voor als je hardware kunt kopen raad ik je azerty aan.

Om te kijken hoe je precies een server op moet zetten is google je vriend.

Als mensen iets bij jouw vandaan halen, gebruiken zij jouw uploadsnelheid. Deze is bij jouw laag dus zal er erg snel lags onstaan in de game.

Volgens mij kan je met 1.5mbit up-stream nooit 45 mensen fatsoenlijk draaien. tenminste, dat is wel extreem optimistisch ingepast. Eigenlijk gaat de server nooit de bottleneck zijn bij thuisgebruik, maar je upload. Wat natuurlijk ook precies de reden is dat je daar maar heel weinig van krijgt van de meeste providers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan