serverextensies

Status
Niet open voor verdere reacties.

snelsnel

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2003
Hoi,
Ik heb onlangs Frontpage 2000 geïnstalleerd en een poging gedaan om de serverextensies te installeren.
Ik krijg dan de melding: "De serverbeheerprogramma 's en de serverextensies op de webserver zijn niet compatibel. Het beheerprogramma is te oud om met deze server gebruikt te worden." Als ik dit bericht negeer verschijnt wel de mededeling dat de serverextensies met succes zijn geïnstalleerd.
Ik snap hier niet veel van maar weet alleen dat de serverextensies niet (goed) zijn mede omdat ik geen teller kan plaatsen.
Verder heb ik Window XP pro en office XP.

Wie weet het antwoord?
Alvast bedankt,
snelsnel.

Frontpage 2000 heeft oudere extensies, maar XP pro heeft deze extensie's al aan boord.

Oké, tot zover is het duidelijk. Maar hoe krijg ik het nu voor elkaar dat de xp extensies en frontpage 2000 het samen goed kunnen vinden.

snelsnel

Dat zou op zich gewoon moeten werken. Wellicht heb je door het installeren van de extensie's van 2000 iets overschreven waardoor e.e.a. niet meer lekker werkt.

Deïnstalleer de webserver (of alleen de extensies) via Softwarebeheer. Daarna uiteraard weer installeren.

Helaas, zet ook geen zoden aan de dijk. Alles gede- en gereïnstalleerd echter nu zonder de niet compatibel mededeling. Ik kan echter nog steeds geen teller invoegen op de website die ik aan het maken ben.
Wat kan ik nog meer proberen?

snelsnel

Ik ben er inmiddels uit. Home.zonnet.nl ondersteunt de serverextensies niet, jammer maar helaas. Dan maar een externe teller opzoeken.

Bedankt voor het meedenken,
snelsnel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan