Serverfout: 0x80072EFE

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgetteS

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Hallo allemaal,

om mijn e-mail berichten van een oud hotmail adres in de mappen van een nieuw live.nl adres te krijgen, heb ik Windows Live Mail gedownload.
Ik heb wat adviezen gevolgd en heb de berichten uit het oude adres geëxporteerd en op mijn schijf gezet en vervolgens geïmporteerd in Windows live mail. Daarin heb ik ze weer in de goede mappen gezet van het nieuwe live adres. Nu wil ik dat Windows Live Mail synchroniseert met de daadwerkelijke mailbox online (gewoon via de website www.hotmail.com) want ik wil Windows live mail verder niet blijven gebruiken hierna. Aan het begin, als ik net het account heb toegevoegd aan Windows live mail, haalt hij de mails gewoon binnen. Dan staat er zo'n schermpje met iets van bezig met downloaden van bericht 1 van ... Dit is het enige dat lukt en daarna gaat het mis. Als ik dan namelijk op 'alles bijwerken' of 'verzenden/ontvangen' klik, probeert ie het wel maar zegt ie na een tijdje:
Voor het account Live (xxxx) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden.

Serverfout: 0x80072EFE
Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail-fout-id: 0x80072EFE

Ik heb wel op internet gezocht naar info over deze foutmelding maar ik word er niet echt wijzer van. Ik zie zelfs ergens staan dat het iets met een virus te maken heeft, maar mijn computer is volgens mij gewoon goed beschermd. Kan iemand mij hiermee helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan