Ik heb een probleem:
een server functioneert niet meer omdat het systeem aangeeft dat de temperatuur te hoog is of dat de koeling niet meer functioneert. het bedrijf wat verantwoordelijk is voor het onderhoud kan er niet achter komen wat er precies aan de hand (is de server daadwerkelijk te warm of werkt de temperatuursensor niet meer).
consequentie is dat alle werkstations voorlopig niet meer in kunnen loggen op de server en geen bestanden/internet tot hun beschikking hebben. systeembeheerder geeft nl. aan dat het risico dat de server helemaal kapot gaat aanwezig is.
nu moeten onderstaande componenten besteld worden:
HP moederbord t.b.v. ML350G4
HP heatsink t.b.v. XEON 3.0 GHz CPU
het desbetreffende bedrijf kan pas over 1 a 2 weken leveren. dit is uiteraard veel te lang.
mijn vragen zijn: klopt de verstrekte informatie, zou de levertijd verkort kunnen worden door bij een andere partij te bestellen en zijn er praktische tips die de 2 weken "downtime" werkbaarder kunnen maken?
help!
een server functioneert niet meer omdat het systeem aangeeft dat de temperatuur te hoog is of dat de koeling niet meer functioneert. het bedrijf wat verantwoordelijk is voor het onderhoud kan er niet achter komen wat er precies aan de hand (is de server daadwerkelijk te warm of werkt de temperatuursensor niet meer).
consequentie is dat alle werkstations voorlopig niet meer in kunnen loggen op de server en geen bestanden/internet tot hun beschikking hebben. systeembeheerder geeft nl. aan dat het risico dat de server helemaal kapot gaat aanwezig is.
nu moeten onderstaande componenten besteld worden:
HP moederbord t.b.v. ML350G4
HP heatsink t.b.v. XEON 3.0 GHz CPU
het desbetreffende bedrijf kan pas over 1 a 2 weken leveren. dit is uiteraard veel te lang.
mijn vragen zijn: klopt de verstrekte informatie, zou de levertijd verkort kunnen worden door bij een andere partij te bestellen en zijn er praktische tips die de 2 weken "downtime" werkbaarder kunnen maken?
help!