FastMallarm
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jun 2008
Beste Helpmij forum,
Sinds vorige week doet ons internet heel raar. Hij verbreekt af en toe de verbinding. Het probleem is zo dat normaal zie je hoeveel MBps je hebt. Hier is dat 100, wat normaal is bij een kabelverbinding, maar nu zie je een rood kruisje door de twee computers heen (wat aan zou moeten geven dat je geen verbinding hebt). Het rare is; ik heb wel verbinding.
Dit probleem is vorige week ontstaan door waarschijnlijk een update van windows. Het was een update van microsoft office. Nu als je het netwerk centrum opent, dan zou je je internet verbinding moeten zien. Alleen nu zie je maar 3 woorden; Serveruitvoering is mislukt. Het openen van het Netwerkcentrum gaat ook heel langzaam, en het lijkt alsof de computer heel veel moeite moet doen om het voor te krijgen. De update van Microsoft Office wilde steeds niet installeren (hij zei dat het mislukt was). Daarna heb ik op Google gezocht naar een oplossing en ik kwam tot de volgende oplossing:
cd /d "%ProgramFiles%\Windows Resource Kits\Tools"
subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subdirectories %windir%|*.* /grant=administrators=f /grant=system=f
secedit /configure /cfg %windir%\inf\defltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose
pause
Dit zou ervoor moeten zorgen dat je volledige administratie over je computer krijgt, misschien dat het hiermee te maken kan hebben dat weet ik niet. In iedergeval dit hielp en de update heeft zichzelf geinstalleerd. En sindsdien heb ik dit probleem.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Daan van der Velden.
Sinds vorige week doet ons internet heel raar. Hij verbreekt af en toe de verbinding. Het probleem is zo dat normaal zie je hoeveel MBps je hebt. Hier is dat 100, wat normaal is bij een kabelverbinding, maar nu zie je een rood kruisje door de twee computers heen (wat aan zou moeten geven dat je geen verbinding hebt). Het rare is; ik heb wel verbinding.
Dit probleem is vorige week ontstaan door waarschijnlijk een update van windows. Het was een update van microsoft office. Nu als je het netwerk centrum opent, dan zou je je internet verbinding moeten zien. Alleen nu zie je maar 3 woorden; Serveruitvoering is mislukt. Het openen van het Netwerkcentrum gaat ook heel langzaam, en het lijkt alsof de computer heel veel moeite moet doen om het voor te krijgen. De update van Microsoft Office wilde steeds niet installeren (hij zei dat het mislukt was). Daarna heb ik op Google gezocht naar een oplossing en ik kwam tot de volgende oplossing:
cd /d "%ProgramFiles%\Windows Resource Kits\Tools"
subinacl /subkeyreg HKEY_LOCAL_MACHINE /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CURRENT_USER /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subkeyreg HKEY_CLASSES_ROOT /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subdirectories %SystemDrive% /grant=administrators=f /grant=system=f
subinacl /subdirectories %windir%|*.* /grant=administrators=f /grant=system=f
secedit /configure /cfg %windir%\inf\defltbase.inf /db defltbase.sdb /verbose
pause
Dit zou ervoor moeten zorgen dat je volledige administratie over je computer krijgt, misschien dat het hiermee te maken kan hebben dat weet ik niet. In iedergeval dit hielp en de update heeft zichzelf geinstalleerd. En sindsdien heb ik dit probleem.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Met vriendelijke groeten,
Daan van der Velden.