Service control manager gebeurtenis 7026

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jehea

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
Telkens als ik mijn laptop heb opgestart heb ik een gek probleem die ik in mijn event logboek kan lezen.
Namelijk een Service control manager fout gebeurtenis 7026
Er staat: De volgende stuurprogramma's zijn niet geladen:
SuperMounter
Wat is dit voor probleem en hoe kan ik dit oplossen?
Kan iemand mij hier mee helpen:confused:

Als je niet in het logboek kijkt, ondervind je dan nog andere overlast van die melding?

Nee dan ondervind ik geen andere gekke dingen..........
Mijn laptop is snel en werkt goed.
Ik kon alleen bij de automatische updats van windows geen kb 934393
946983 en
934391
Instaleren, die mislukken, ik moest ze namelijk opnieuw downloden nadat ik office van mijn C heb afgehaald en op een externe had gezet.
Ook heb ik een programma Super Utillities en Nero van mijn laptop afgehaald.
Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft?

Geen idee, maar als de laptop verder goed werkt én je hebt een goede virusscanner en één, twee of drie goede anti spyeare tools, verder geen aandacht meer aan schenken denk ik.

Niet mailen svp, maar je vraag / opmerking hier plaatsen.

Jij schreef:

Oké, Bedankt,

Ik heb een goede virusscanner, namelijk Norman een legale en Hitmanpro 3 voor erbij en voor mijn spyerware adaware de free versie................
Dus dat zit allemaal wel goed denk ik.
Wat ik wel raar vind is namelijk dat ik nog steeds als ik een DVD wil afspelen naast windows mediaplayer ook nog steeds Neroshowtime en Neromediaplayer in mijn subtabel vind bij de vraag wat wil u doen als ik iets wil afspelen??
Hoe krijg ik dit er uit?

Rechtsklik op een DVD bestand, kies voor "openen met" en selecteer dan het progje waarmee je wil openen en zet vervolgens een vinkje dat je progje als standaard progje wil gebruiken wanneer je soortgelijke bestanden wil openen.

Ja oké.
Dank je wel.
Ik denk dat het gewoon wat restbestandjes zijn. Dus ook dat laat ik maar voor wat het is.
Thea

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan