Service pack 1 voor windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bonte Piet

Verenigingslid
Lid geworden
1 mrt 2007
Na instalatie van de Service pack 1 kon ik geen webpagina's meer openen.
Met herstel heb ik hem verwijderd en nu is hij in orde.
Heeft iemand e.d. probleem gehad? Graag jullie ervaringen en wat moet ik nu doen om deze update toch downloaden, maar zonder problemen later.

Ik heb wat tips voor je, deze kun je lezen op de volgende link: Modedit: Commerciële link verwijderd !

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb hem vanochtend geïnstalleerd, maar geen problemen, hij is juist sneller geworden!

Bedankt voor je reactie, lijkt mij een goede tip. Ik had bij de instalatie inderdaad alles aanstaan en dat kon inderdaad de oorzaak geweest zijn. Je hoort van mij of je tip de "gouden tip"was.
Renate

Bedankt buurman, ik kom ook uit Hoorn, ik wist dat hier slimme jongens zijn.:d

huh... ik begin het nu pas te merken... zelfs mijn eigen site doet het niet meer.......

Wachten tot reguliere update !!!

@Renate

Die servicepack, zéker de nl-versie, is een bèta-release.
Bij de maandelijkse installatie van updates krijg je vanzelf sp1 aangeboden .... en dan de definitief goedgekeurde versie .... :thumb:

Allemaal prachtig om haantje de voorste te willen zijn met dit soort zaken, maar volstrekt overbodig als je 'gewoon' je geregelde (veiligheids-)updates hebt laten uitvoeren van microsoft-produkten.
En dat windows 7 door sp1 'een stuk sneller' zou worden is pas écht een broodje aap verhaal :confused:

Nee, het was een reguliere versie, geen beta. Kreeg hem aangeboden via de Windows update's.

Kan je kiezen welke updates je wilt installeren? Ik wil namelijk die kb971033 (uit mijn hoofd gelijk goed:P) niet installeren op de hobby pc. Want op de hobby pc heb ik geen zin om nu alle updates appart te installeren want dan pruttelt hij een dag lang, en dan wil ik dus in 1 keer ALLE updates installeren. Maar die KB971033 is de wga (Windows Guine Advantage) en dat werkt niet op een illegale HOBBY pc:confused:. Weet iemand dus of je kan kiezen wat je allemaal wilt installeren?

Voor de TS: Welke browser gebruik je? Toch niet toevallig IE9 die nog niet helemaal definitief uit is?

Probeer google chrome eens;) Of anders internet explorer 8. Dus 8 van ie en NIET 9!! Maar dan zal je wel eerst weer sp1 moeten installeren om het resultaat te zien. Maar kon je nou kiezen welke updates je wou installeren of niet?

Mijn vriend had dat ook (zoiets), doe eens een Windows Update. Bij mijn vriend was het toen weg...

Beste Maarten2001,
bedankt je tip om de beveiliging compleet afsluiten heeft geholpen, SP1 zit er op. Groetjes, Renate

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan