Service Pack 2 update probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabab

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Berichten
106
Goedemiddag,

Ik heb sinds een aantal dagen een probleempje met mijn update van mijn legitieme versie van Windows Vista Home Premium. Ik heb deze gewoon op een automatische update staan maar nu 'zeurt' tie al een aantal dagen over een update van de Service Pack 2. Ik heb het inmiddels een aantal keer geprobeerd maar het wil me niet lukken, ik krijg uiteindelijk dat de update is mislukt.
Ik ben uiteraard gaan zoeken naar wat het probleem zou kunnen zijn en wat de mogelijkheden zijn om dit te verhelpen. Overal wordt aangegeven dat ik eerst moet kijken of er toch al in mijn update lijst een Service Pack 2 weergeven wordt. Deze updat kan ik niet vinden onder het kopje Microsoft Windows (waar het volgens mij onder zou moeten vallen) maar wel onder Microsoft Office Professional Plus. Ik ga er vanuit dat dit niet de Service Pack 2 is die ik op dit moment telkens weer terug zie in de automatische update. Er staat overigens ook geen KB948465 achter deze update, wat volgens mij de code is van Service Pack 2 die ik nodig heb.

Deze Service Pack 2 onder het kopje Microsoft Office kan ik op een of andere vage wijze trouwens niet verwijderen. In de hele lijst is het mogelijk om dit wel met iedere update te doen maar bij deze dus niet. Ik vermeld dit maar even voor de zekerheid ondanks ik denk dat dit helemaal niets met het euvel te maken heeft.

Heeft iemand enig idee wat er fout gaat en wat ik hier aan moet doen. Wellicht ontbreekt er nog de nodige informatie maar laat dan aub weten wat jullie nog nodig hebben van mij.

Dit is de exacte melding die ik krijg.

De installatie is mislukt

Kan het servicepack niet installeren vanwege een systeemfout. Download het hulpprogramma System Update Readiness via http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=122602 en voer dit uit.

Als door het hulpprogramma System Update Readiness het probleem niet wordt opgelost, gaat u naar Microsoft Website voor meer informatie

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan