Service Pack 2 wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjan Schuurman

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Goedemorgen Nederland, :)

Als nieuwe binnenkomer op het forum, wilde ik meteen maar een probleempje in de groep gooien:

Ondanks dat ik SP2 geinstalleerd heb (dit is letterlijk van de desktop af te lezen) over mijn originele XP SP1 installatie, wordt deze niet als dusdanig herkend door andere software.

Voorbeeld: ik probeerde onlangs de demo van de nieuwe Flightsimulator X te installeren, maar de installatie werd afgebroken met de melding dat SP2 benodigd is voor dit programma....

Wie kan mij uit de brand helpen?

welkom bij helpmij.nl

uit de brand helpen........daar is de brandweer voor :p

Maar ga eens via start naar
configuratiescherm en dan
systeembeheer
en dan tabblad algemeen
welk service pack staat daar vermeld.

Dus.......
Dan heb je SP 2 er nog niet op staan.....

......"niet meer" is dan nog correcter uitgedrukt....... ;)

Ik ga er meteen mee aan de slag: bedankt voor de support :thumb:

....deze week heb ik Windows XP SP2 succesvol geïnstalleerd...., althans dat dacht ik: apparatuur aangesloten op FIREWIRE blijkt niet meer te werken, met name heb ik hier last van met mijn externe Hercules Firewire Audio-kaart. :mad: Omdat deze onmisbaar is voor mij (vanwege alle professionele opname-apparatuur die er op aangesloten is), ben ik van ellende weer teruggegaan naar SP1.

Weet iemand (wellicht in het algemeen) een oplossing uit SP2-FIREWIRE misère? Ik heb links en rechts op het internet al wel gelezen dat ik niet de enige ben met dit soort van issues... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan