Service pack 2!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart-radeon9800

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
Er kwam laatst een kameraad bij me en die zij 'he jij hebt service pack 2 nog niet', dat zag hij natuurlijk aan de windows xp balk die toen nog groen was.

Ik download SP 2 en schakel de firewall uit want ik heb NAV 04. Mijn pc is met NAV 04 goed beveiligd dus ik heb service pack 2 misschien overhaast geinstalleerd.:o

Nu probeerde ik vanavond SP2 te uninstalleren en toen kreeg ik een lijst te zien met welke programma's na deinstallatie niet goed meer zouden werken. Ik drukte gewoon op verder gaan en even later stond er dat mijn Radeon 9800XT en de plug&play monitor misschien niet meer zouden werken.:( Ik ben toen gestopt met de deinstallatie.

KAN IEMAND MIJ HELPEN??????

Greetzzz. Bart-Radeon9800XT

je moet het gewoon kunnen verwijderen via configuratiescherm>software of door een systeemherstel naar een datum toen het er nog niet op stond.
en als die programmaas er voor goed werkten doen ze het na verwijderen ook.

Heb ik ook al een paar keer geprobeerd-vergeten te vermelden:confused: -maar dan geeft tie aan dat systeemherstel niet gelukt is.....

Tijdens het downloaden vraagt spII op een gegeven moment welke firewall je kiest. Je kunt dan deze nieuwe nemen van SPII of je eigen firewall behouden. Je moet in ieder geval 1 van de 2 uitschakelen, anders geeft dat problemen. Heb zelf voor Norton gekozen.

Geplaatst door bart-radeon9800
Ik download SP 2 en schakel de firewall uit want ik heb NAV 04. Mijn pc is met NAV 04 goed beveiligd dus ik heb service pack 2 misschien overhaast geinstalleerd.:o
NAV heeft niets met een firewall te maken ... best dat je naast norton antivirus nog een firewall draait ... freeware keuzes genoeg !

Inderdaad moet je naast NAV een firewall hebben.
Waarom is die van SP2 niet goed genoeg?

Naast NAV heb ik ook internetsecurity. Maar ik ga binnenkort over op Kaspersky. Best getest en niet zo heavy voor je pc.

Kan iemand mij vertellen hoe ik SP2 kan verwijderen zonder dat ik de melding krijg dat mijn video-kaart mogelijk niet meer werkt??

greetzzz. bart

Geplaatst door bart-radeon9800
Naast NAV heb ik ook internetsecurity. Maar ik ga binnenkort over op Kaspersky. Best getest en niet zo heavy voor je pc.

Kan iemand mij vertellen hoe ik SP2 kan verwijderen zonder dat ik de melding krijg dat mijn video-kaart mogelijk niet meer werkt??

greetzzz. bart
gewoon via configuratiescherm ==> software ... en trek je van die meldingen maar niets aan ...

Kweenie of ik dat moet doen. Liever dan maar WEL sp2 dan geen video-driver. Iemand anders een oplossing.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

greetz. Bart

Wat De Jean zegt!
Je videokaart gaat niet kapot of zoiets...:cool:
Gewoon de driver opnieuw installeren, als dat al nodig mocht zijn.

bart-radeon9800,
Maak je maar niet druk. Je kunt SP2 gewoon verwijderen zonder probleem.
Xp herkent Radeon 9800XT en de plug&play monitor namelijk automatisch.
Die melding die je kreeg is onzin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan