service pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjavan5

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Berichten
28
Ook ik wil service pack 2 instaleren (wordt aangegeven bij windows update)
Ik was al begonnen maar krijg nu de melding

"setup kan bestand atapi.sys niet kopieren"
Controleer of de hieronder opgegeven locatie correct is ( dit is c:\windows\system32\drivers ) of wijzig de locatie en plaats "Systeem bestanden van windows XP"in het station dat u opgeeft.

Ik ben aan het zoeken gegaan waar die in staat en nu krijg ik bij zoekresultaten deze onderstaande locatie
naam atapi
map
c:\windows\ServicepackFiles\i386
c:\windows\Systeem32\drivers
c:\windows\Softwaredistribut.....

die tweede moet toch goed zijn maar hij pak hem niet
en doe ik annuleren dan vraagt hij of ik verder wil gaan zonder dit bestand te kopieren

Het is een heel verhaal en ik hoop dat je het begrijp
Wat kan ik nu het beste doen.

Nu nog even een vraagje over norton Internet Security 2004 Kan die aanblijven staan

Ik hoop wat te horen groetjes anja
 
SP2 kan deze foutmelding geven als je een "virual drive" hebt. Heb je toevallig Deamon Tools, Alcohol 120% of GMail drive misschien draaien? Zoja, ff eraf halen.
 
bedoel je deze
NvcpIDeamon

die heb ik draaien dat zie ik in startup Inspector for Windows

Moet ik die uitzetten of onder C verwijderen
Hij staat in map c:\windows\system32\Nvcpl.dll.......
 
Juist!

En die moet je uitschakelen! :D

Dat bestandje wat je aangaf hoort bij de driver van je NVidia kaartje ;)
 
ik heb alcohol120 en heb bij de installatie dus geannuleerd en gewoon verder geinstalleerd.ik heb tot nu geen probleem gehad met uitzondering dat dvdx copie platinum niet meer werkt.
 
Geplaatst door domi
ik heb alcohol120 en heb bij de installatie dus geannuleerd en gewoon verder geinstalleerd.ik heb tot nu geen probleem gehad met uitzondering dat dvdx copie platinum niet meer werkt.

Kan ook, maar wordt niet door Microsoft aangeraden.
 
Nu gaat het toch voor mij veel te technisch worden

Kijken of ik het begrijp want ik heb hem nu uitgeschakeld bij startup inspector voor windows maar het instaleren van service pack 2 wil nog niet verder gaan

Moet ik helemaal opnieuw opstarten en service pack 2 opnieuw instaleren of moet ik mijn locatie veranderen er staat nu nog steeds c:\windows\system32\drivers
 
Verwijder Alcohol120. Niet via Windows Verkenner, maar via de nette manier in het Configuratiescherm/software.

Opnieuw opstarten, en kijk nu eens of je SP2 kan installeren.
 
Volgens mij is het helemaal gelukt
Ik kan niets geks ontdekken
nog bedankt voor je uitleg
toppie:thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan