Service Pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kras

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2003
Berichten
8
Hallo.... even een vraagje over service pack II. (Ik hoop trouwens dat ik in de goede categorie zit voor deze vraag)
Het gaat om het volgende:
Vorig jaar kocht ik rond deze tijd een nieuwe pc. Gewoon zo een met alles erop en eraan 2800/512/dvd enz. enz. De winkel waar ik 'm kocht was zo vriendelijk om er een versie van XP pro erop te zetten.(+ cd en serial)... zomaar voor niks....nu hoeft je natuurlijk geen schriftgeleerde te zijn om te weten dat dit natuurlijk niet helemaal legaal is. Maar ja, alles loopt lekker en een gegeven paard kijk je nu eenmaal niet in het bekkie...toch..?
Maar nu komt't; sinds enige tijd gonst het van de geruchten en indianenverhalen over wat er met niet geheel legale versies gebeurt na de installatie van Service Pack 2.Kan iemand hier enige duidelijkheid in verschaffen...? Kan je 'm b.v ook niet installeren(en andere automatische update's wel). En hoe zit het met die firewall (die altijd aanstaat)...kan je nog wel gebruik maken van bv. eMule?

Vriendelijk dank Rick
 
een computer winkel ga je dus echt never nooit een,
iligaale windows cd geven hoor.
inverband dat zij hun vergunning verleizen.
volgens mij is het gewoon een standaard oem cd.
hou het tegen het licht en kijk of je een logo ziet,
en wat is er met je nummer ? normaal los op een vel,
papier die je daarna eigelijk op je pc kast moet plaken.
 
Laatst bewerkt:
Als je een illegale versie van Xp hebt dan kun je Sp2 waarschijnlijk helemaal niet installeren. Dat controleert namelijk op een of andere manier je XP versie.

De firewall in Sp 2 kan uitgezet worden.

SP 2 beperkt het aantal verbindingen dat je computer kan aangaan tot, ik meen, 10. Downloaden gaat dus langzamer. Via google is er wel iets te vinden om dat weer uit te schakelen.
 
Ik zou gewoon proberen, ik heb op een van mn pc's thuis ook een illegale xp staan, en sp2 is gewoon geinstalleerd zonder enig probleem. Het kan zijn dat ie op sommige illegale xps niet installeert, maar niet geschoten is altijd mis:D
 
Ik geloof wel dat hij een illigale xp heeft een winkel gaat toch neit zomaar een windows xp pro geven voor niets een home kan ik nog begrijpen die kost maar 100 dat gaat nog om gratis erbij te geven.
 
als je een hele nieuwe pc koop en dat ding mag dan,
wat kosten kan je best wel een legaale oem cd krijgen.
het leg er aan hoe goed de zaak is maar iligaal dus niet.
mijn boer heb namelijk ook een gratis xp cd gekregen,
legaal wel te verstaan maar de pc was ook wel duur ;)
 
Winkel = één breed begrip !?

Wanneer je een code hebt die niet als iligaal staat geregistreerd bij MS dan is er niets aan de hand.
Heb je sp2 er op zit je wat dat betreft goed! (fout?)En zijn alle rare dingen die er verder gebeuren te danken aan spyware, virussen, ad ware, ingeslopen systeem foutjes door eigen downloads, ergens xp ilegaal downloaden, te weinig geheugen en nog een paar 100.

:confused: Maar je weet maar nooit..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan