service pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuipie

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Hoi,

Ik heb windows service pack 2 gedownload via de automatische windows update, maar nu kan hij het niet installeren omdat de product key niet juist is. Dit klopt omdat ik voor mijn laptop die ik niet veel gebruik een kopie van windows xp er op gezet heb.
Nu hoef ik niet per se dit service pack te hebben, maar ik word er steeds aan herinnerd dat deze update klaar staat om geïnstalleerd te worden, wat dus steeds niet lukt.

Hoe kan ik deze updates van mijn laptop verwijderen? Ik heb geen idee waar deze update wordt bewaard. Iedere keer als ik mijn laptop opstart dan lijkt het wel of hij steeds gaat zoeken naar deze update en is de laptop vreselijk traag.

Bedankt voor jullie antwoord!

Kuipie

Probeer eens systeemherstel
(start->Alle programma's->Bureau accesoires->Systeemwerkset->systeemherstel)

en zet automatische updates ophalen uit.

kan het wel?

Is er wel een manier om pack 2 te krijgen op een niet geldige windows xp?

Als het goed is heeft Microsoft het zo gedaan dat SP2 ook beschikbaar is voor niet legale gebruikers van XP.

Is er wel een manier om pack 2 te krijgen op een niet geldige windows xp?

mod edit// het omzeilen van een beveiliging is niet toegestaan...en al helemaal niet bij helpmij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het systeemherstel is trouwens gelukt en de laptop is weer in zijn oude staat. Bedankt daarvoor

Ok, handig :)
De xp van onze PC kregen we erbij toen die gekocht hadden, en die proberen we nu op laptop te zetten.

als er een kopie van xp op een andere pc staat kan je bij sommige updates tegen de lamp lopen.. met name sp2 en voor mediaplayer ( waar een validatie aan vast zit, en dat werkt niet als je met een kopie van xp werkt ). Daarom is het inderdaad raadzaam om de automatische updates uit te zetten. daarnaast als je pc al perfect beveiligd is, en alles werkt, zijn sommige updates niet eens erg nodig :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan