Service pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

sydney

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
9
Service pack 2, problemen installatie hardware

Hallo,

Een aantal maanden geleden heb ik een webcam aangeschaft en sinds de installatie van dat ding kreeg ik iedere keer als ik opstarte meldingen van service pack 2 bestanden die misten, ik moest de cd plaatsen om die bestanden te kunnen openen zeg maar.. Ik deed toen steeds annuleren en de webcam deed het wel, maar ja erg irritant natuurlijk die meldingen steeds..

Ook nu ik mijn printer aan het installeren ben, krijg ik de melding dat het bestand usbscan.sys mist en dat ik de service pack 2 cd moet plaatsen... Ik snap dit alleen niet, want ik heb gewoon windows updates en dus gewoon SP2 erop staan... :confused:

Dat usbscan bestand heb ik inmiddels gevonden hier op deze site, dus dat is opgelost, maar toch vraag ik me af wat ik het beste kan doen bij deze meldingen...

Tussendoor is mijn laptop gecrasht geweest, dus de webcam is nog niet weer geinstalleerd, maar wat kan ikd us het beste doen??
 
Laatst bewerkt:
als je een legale win xp hebt .
dan is het wel verstandig om sp2 te installeren . daar zitten ook de usb2 drivers in .
die je moet hebben voor de printer en de webcam .
 
als je een legale win xp hebt .
dan is het wel verstandig om sp2 te installeren . daar zitten ook de usb2 drivers in .
die je moet hebben voor de printer en de webcam .
Hallo,
Ook nu ik mijn printer aan het installeren ben, krijg ik de melding dat het bestand usbscan.sys mist en dat ik de service pack 2 cd moet plaatsen... Ik snap dit alleen niet, want ik heb gewoon windows updates en dus gewoon SP2 erop staan... :confused:
Had hij al, hoor.
:confused:


TS, scan je windows eens door met de XP cd in de drive, in uitvoeren sfc /scannow uit te voeren, en verwijs eventueel naar die cd.
 
slotje2.gif

ga in het voornoemde topic verder......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan