service pack 3 installeren??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze brengen het niet voor niks uit he.
Het is om alle kleine problemen eruit te halen die ze ontdenkt hebbben en verbetert hebben.
Het is niet helemaal noodzakelijk. Het is niet zo dat je pc het niet meer doet of zo.
Als je systeem prima draait dan hoef je het niet echt te doen. Maar het is maar een kleine moeite om te doen dus waarom niet. Heb het zelf ook gedaan en de computer doet al het werk. Heb niks geen problemen ermee gehad.

SP3 is het beste Service Pak sinds versie 1 en 2. :cool:

Waarom zie je er tegenop? Je hebt al verschillende updates gehad die die nu in dit servicepak zitten. Het is dus cumulatief. Je computer reageert iets sneller en is veiliger. Het kan ook vereist worden door programmatuur. Het enig dat mij opviel is dat het heel erg veel ruimte inneemt op de harde schijf. Alles met elkaar misschien wel haast een gigabyte. Dat zou een goede reden kunnen zijn om het niet te nemen. Problemen zijn er geweest met computers die een voorgeïnstalleerde Windows hadden welke eigenlijk een kloon was van een harde schijf die op een iets andere computer was geïnstalleerd.

Ik vroeg het, omdat er soms problemen zijn met nieuwe updates.
(laatst problemen met Zone alarm update, gisteren problemen met AVG!)
Ik bedoelde eigenlijk te vragen of het veilig was. Bedankt voor de antwoorden. Ga het dus doen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan