Service Pack 3 lukt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Als ik SP3 installeer, dan wordt het systeem na ong. 5 minuten afgesloten en opnieuw opgestart. Ik krijg dan de melding:
Set-Up is onderbroken. De vorige configuratie wordt hersteld.
Kent iemand dit? En hoe is het op te lossen?

Martin

Héél populair gezegd? Je hebt sinds de installatie van Windows XP teveel geklungeld aan het systeem (softwarematig) waardoor SP3 hoorndol wordt van alle problemen die het tegenkomt wanneer het de nieuwe drivers wil installeren.

Hmm... dat kan aan meerdere dingen liggen.
Ga eens naar start > uitvoeren > en tik daar (zonder aanhalings tekens) in: "eventvwr".

Ik weet niet of je er een beetje mee bekend bent?

Ga in ieder geval naar "Toepassing" en kijk of je een foutmelding ziet op het moment dat de SP3 installatie misliep.

Als je mij dat bericht zou willen geven? Dan kan ik je misschien helpen ;).

Groeten :)

Aan 3lit3

Aan 3litr
In de bijlage zie je wat voor bericht ik heb gevonden op de instellingen die jij me zei.
Ik hoop dat je me iets verder kunt helpen.
Groet,
Martin

Bijlagen

Hmm... Het zegt mij op het eerste gezicht niets, maar heb het volgende gevonden op EventId.net:
Het zou komen door niet goed ingestelde beveiligingsinstellingen.
Doe het volgende om dit op te lossen:
  • Ga naar Start > Uitvoeren en tyo daar (zonder aanhalings tekens) in: "wmimgmt."
  • Klik met je rechter muisknop op WMI Control en kies Eigenschappen
  • Ga naar het tabblad Beveiliging
  • Klap de map Root uit
  • Selecteer RSOP
  • Klik op Beveiliging en stel het in zoals je wil (dus met minder beperkingen)
Ik zit nu op Windows Vista, dus ik kan het niet voor je uitproberen. In ieder geval heb ik hier nog de bron voor je:
http://eventid.net/display.asp?eventid=5603&eventno=4431&source=WinMgmt&phase=1

Als ik wmimgmt intik krijg ik een melding dat dit bestand n iet gevonden kan worden!

Martin

Misschien had de bron het wel over Windows Server 2003 :confused:.
In ieder geval zou het liggen aan het niet hebben van de juiste rechten. Kijk eens bij gebruikersaccounts in het configuratiescherm of je wel administratorrechten hebt?
Of gebruik:
Start > Uitvoeren en typ in: control userpasswords2. Hier staat het ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan