Service Pack 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

umiak

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Hallo,

Heb net service pack 3 geinstalleerd. Heeft wel een tijdje geduurd.

Nu is mijn vraag of ik er goed gedaan heb om het installeren? Word er veel veranderd met deze Pack
aan de laptop?

Heeft iemand hier ervaring mee met dat Pack 3?

Alvast bedankt.

Hoi,

Ik draai hem ook al een tijdje, maar eerlijk gezegt verneem ik geen verschil met service pack 2! Tuurlijk, je pakt een paar veiligheidsupdates maar of dat nou zo bijzonder is....

Ik ben ook eigenlijk wel nieuwsgierig naar reacties van mensen die wel degelijk veel verschil merken. Ik heb in ieder geval weinig verschil in vergelijking met sp2!

Ben er ook al langer mee bezig. Ik heb momenteel alleen SP3 op een laptopje staan die m'n pa gebruikt. En de rest draait Vista of hoger, dus...

Bij de oudere systemen hier ben ik bij SP2 gebleven, zodra ik SP3 installeerde barstte de hel los. Het niet willen doorstarten van het systeem, uiteenlopende BSOD's, noem maar op. Zodra ik SP3 dan weer verwijderde was er geen vuiltje aan de lucht...

Ik heb in dit Service Pack geen verbeteringen gezien, en anders niet merkbaar. Het is meer een verzameling updates van een aantal jaar, niet veel meer dan dat.

ik geloof dat microsoft ergens op hun site zelfs vermeld, dat je door het installeren van sp3 geen zichtbare veranderingen zult ondervinden, nu vraag ik mij af, wat hadden jullie verwacht van sp3 voor xp dan? grafisch veel veranderingen of? nee als je echt verandering wilt zul je toch echt moeten overstappen naar een nieuwer besturingsysteem ben ik bang, windows xp komt een beetje op zn kant te liggen nu er hard word gewerkt met win 7 ben ik bang:confused:

ok

ik heb sp3 al een tijdje en mij bevalt het - net zoals sp2 - uitstekend.
er zijn een aantal veiligheidslekken gedicht, met name in IE, maar als je zoals ik gebruik maakt van Firefox als browser heb je aan winxp sp3 een uiterst stabiel OS.
In mij opinie veel fijner dan Vista

Ik vraag mij altijd af waarom men altijd iets wil "merken" na installatie van een SP !!
Het gaat met name om de veiligheid van het OS en het verhelpen van eventuele bugs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan