service packs

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasody

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2004
:o ik heb een vraagje, ik kan geen service packs downloaden van windows updates. omdat ik geen geldige regrestratie key heb? ik heb deze cp met bijbehorende componenten gekocht van iemand. is het misschien mogelijk dat ik ze toch kan downloaden?, want ik kan niet zonder mijn cp en ik heb die servicepacks toch echt nodig......ik hoop dat iemand me echt kan helpen......alvast bedankt..:confused:

:confused: dat is hem nou juist ik kan diegene niet meer opsporen.....ik weet niet waar hij uithangt, anders had ik het wel gevraagd.

:D dat progamma is toch afgelopen?...ik weet het een geintje.....maar ff serieus ik kan die gozer echt niet meer vinden, en ik heb die service packs echt nodig, of is er misschien een andere oplossing voor?

Als je de productsleutel bedoelt, dan kun je die met Everest Home Edition (gratis) achterhalen. (Zie bijlage.)
En als het de productsleutel niet is, vind je de registratie key misschien hiermee toch; dit is een screenshot van Windows 98.

Guus.

Laatst bewerkt:
serv. packs

;) oke ik gaat het ff proberen, je hoort nog van me als het gelukt is...thanks

serv. packs

als ik nou everest home edition installeer raak ik dan al mijn progamma´s kwijt? want er zit dan wel een product key bij. ik zou graag een produkt key willen hebben zonder dat ik mijn progamma's kwijt raak is dat mogenlijk? zelf kan ik mijn produkt key niet vinden...:confused:

Re: serv. packs

Geplaatst door pasody
als ik nou everest home edition installeer raak ik dan al mijn progamma´s kwijt?
Sorry, maar van deze vraag begrijp ik niets.
Everest is gewoon een programma dat een overzicht geeft van je systeem.

Guus.

Ik begrijp ook niet waarom je vraag ineens op Opgelost staat. Als dat een vergissing was, moet je hieronder even op "Vraag is niet opgelost" klikken.

Guus.

Heb jij een xp PRO corporate editie?

Zou je eens de 1e 3 tekens van je produkt code willen noteren?

serv. packs

:rolleyes: misschien een rare vraag maar waar kan ik die vinden?

Re: serv. packs

Geplaatst door pasody
:rolleyes: misschien een rare vraag maar waar kan ik die vinden?
Kijk nog even naar die bijlage in mijn eerste antwoord. Volgens mij bedoelt Mario de code die achter Product ID staat.

Guus.

serv. packs

wat ik kan vinden is dit: 55679-640-0000356-23032

Ik wilde graag de 1e 3 getallen van je registratiecode (die je dus in moet voeren tijdens het installeren) weten

serv. packs

dat is het hem nou juist ik heb dit progamma niet geistalleerd, dat was al toen ik de cp kocht..

serv. packs

ik moest nog beginnen sorry, ga gelijk aan de slag...

Als je dat gedaan hebt, laat dan maar even Product ID en Product Sleutel weten.

@ Mario: Misschien kun je even uitleggen welke je nu precies wilt weten.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan