servicepack 1 xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

great white

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 sep 2003
help! Na installeren servicepack 1 windows xp zijn er geen pictogrammen meer op mijn bureaublad.Ook taakbalk en startmenu is verdwenen.Heb van alles geprobeert maar krijg ze niet meer terug.Alles is wel aanwezig op c-schijf, maar wordt niet meer weergegeven.Er rest mij dus alleen nog maar systeemherstel.
Heeft er iemand goede raad voor dit probleem?
Greetz : Great White

Geplaatst door great white
help! Na installeren servicepack 1 windows xp zijn er geen pictogrammen meer op mijn bureaublad.Ook taakbalk en startmenu is verdwenen.Heb van alles geprobeert maar krijg ze niet meer terug.Alles is wel aanwezig op c-schijf, maar wordt niet meer weergegeven.Er rest mij dus alleen nog maar systeemherstel.

Waarom zou je geen systeemherstel doen?
Overigens vraag ik me af of nade update met SP1 systeemherstel mogelijk is.
Meen dat ik daar wel eens wat over gehoord heb.

Mvg

Laatst bewerkt:
Hoi,

Tijdens de installatie van SP1 word er een herstel punt aangemaakt (bruikbaar).
Kijk hier even voor herstel tools als "Tweakui" van M$.

Grtzzz.

Misschien vergis ik mij, maar heeft dat niet iets te maken met het herbenoemen van CatRoot in System32? Iets van her benoemen en dan sevicepak1 opnieuw instaleren?

Lucia

kan tweakui niet vinden maar systeemherstel kan wel na installatie.
wat moet je hernoemen ( Catroot?)
Blijf voorlopig gewoon xp home draaien zonder servicepack tot ik het antwoord weet.
Hopenlijk komen er nog suggsties.
greetz: Great white

Bedoel eigenlijk dat met systeemherstel SP1 niet meer te verwijderen is.
De functie systeemherstel blijft uiteraard gewoon actief.

Geplaatst door great white

Had ik laatst ook bij een collega. Ik zou wel eventjes SP1 erop zetten. Heel de kamer zat vol visitie en alle ogen waren gericht op Kwatta. Gelukkig met systeemherstel weer terug kunnen zetten.
Ben benieuwd of er een goed antwoord komt.

Mijns inziens lijkt het dan meer op een corrupte installatie.
Mogelijk dat opnieuw installeren het probleem oplost.

Oh ja, na het systeemherstel nog gescand op spyware en 181 spybots gevonden.

ik heb meerdere keren geprobeerd sp1 te installeren steeds met hetzelfde resultaat...
geen pict. , taakbalk en menu start.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan