servicepack vista 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathvandijck

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2004
Berichten
115
Ik heb sinds lang pc met besturing windows vista. Een half jaar geleden heb ik de beta versie servicepack 1 geinstalleerd en alles werkte perfect. Onlangs, eind juni , kreeg ik de mededeling dat de beta versie verwijderd moest worden en de definitieve versie serv.pack 1 installeren. De beta dus verwijderd en servicepack 1 geinstalleerd. Probleem 1: opstarten duurt veel langer als voorheen. Pack verwijderd en de "grote "versie van 544 mb geinstalleerd. Loopt iets beter. Het vervelende wat nu voordoet is dat Word en Outlook beide komen met de melding: kan werkbestand niet maken. Controleer de omgevingsvariabele temp. Deze melding levert weer problemen op met wordbestanden en bijlagen in Outlook opslaan. Het vreemde is echter dat bij gebruiker 2 deze problemen zich niet voordoen. Vreemd er wordt toch gebruik gemaakt van hetzelfde besturingssysteem ??Iemand meer ervaring met dit probleem ??
 
niet echt ervaring met het probleem maar er zal dan waarschijnlijk wel iets aan die instellingen liggen van die ene account.

heb je al eens goed gescand op virussen met je antivirus en op spyware met bijvoorbeeld superantispyware?

Ook zou je op die ene account het command sfc /scannow eens laten draaien en windows laten zoeken naar problemen
 
winlogo+R wat betekend dat dan ?
voer ik dat zo in middels dos prompt ?

met windowslogo + r kom je gewoon in de opdrachtprompt of ja de dos prompt...

je voert gewoon "sfc /scannow" in :thumb: (zonder aanhalingstekens al lukt het met aanhalingstekens misschien ook wel :p)
 
met winkey + R komt je in het venster uitvoeren, tik je daarin cmd en enter je kom je in de dosprompt. Allebei hetzelfde resultaat met dat verschil dat als je die opdrachtregel in de dosprompt invoert het venster blijft staan en je het achteraf netjes kan nalezen... Anders verdwijnt het automatisch als het klaar is en kan je het gewoon niet nalezen als er boodschappen opkomen die van belang kunnen zijn.
 
ja sorry, ik was vergeten dat je met windowslogo + r niet in de opdrachtprompt komt maar in uitvoeren :eek:

dus inderdaad cmd typen en enteren.

dan de commands uitvoeren :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan