servicepack weigert

• Onderwerp starter Onderwerp starter judo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Ik heb een officiële versie van windows vista ultimate op mijn pc. Ik heb driemaal geprobeerd servicepack 1 te installeren. Het begint veelbeloven: eerst gaat hij downloaden, dan installeren, allemaal prima maar aan het eind krijg ik de mededeling dat de installatie niet is gelukt en alles weer in de oude situatie wordt teruggezet. Alle vorige updates werden prima geïnstalleerd, dit is de eerste waarbij ik op dit probleem stuit. Heeft iemand dit ook of weet iemand een oplossing?

Judo

van waar heb je het service pack gehaald? automatische updates? microsoft site?

Oplossing: maandje wachten

Microsoft heeft een lijst met drivers gepubliceerd die niet meer [goed] werken als SP1 wordt geinstalleerd... Als SP1 zo'n driver detecteert volgt er een "roll back" en wordt het sevice pack niet geinstalleerd.... [als je automatische updates gebruikt krijg je het servicepack niet eens aangeboden].... Microsoft probeert het probleem binnen een maand op te lossen.....

Zie hier: http://support.microsoft.com/kb/948343

Oplossing: maandje wachten

Microsoft heeft een lijst met drivers gepubliceerd die niet meer [goed] werken als SP1 wordt geinstalleerd... Als SP1 zo'n driver detecteert volgt er een "roll back" en wordt het sevice pack niet geinstalleerd.... [als je automatische updates gebruikt krijg je het servicepack niet eens aangeboden].... Microsoft probeert het probleem binnen een maand op te lossen.....

Zie hier: http://support.microsoft.com/kb/948343

Ik krijg het wel aangeboden via microsoft update. Ik zal echter maar even afwachten om te kijken of het zichzelf op gaat lossen.

als het vanzelf gaat des te beter hé ;)
als je systeem nu ook al vrijwel zonder fouten funtioneert zal het niet zo erg zijn dat je effe moet wachten denk ik..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan