ServicePack2 vanaf 28 september 2004.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JackIndo

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,

Ik las dit bericht;

Service Pack 2 (SP2) voor Windows XP voegt een aantal krachtige beveiligingsmiddelen toe aan Windows XP, maakt een einde aan vervelende pop-ups en vergemakkelijkt draadloos internetverkeer. De update wordt vanaf volgende week dinsdag 28 september automatisch geïnstalleerd bij iedereen die 'Automatic Updates' heeft geactiveerd in zijn versie van XP. SP2 werkt ook op illegale kopieën van Windows XP, al kunnen gebruikers voortaan via de Windows Update site wel optioneel controleren of ze met een legale versie van Windows XP werken. Deze controle is echter anoniem en heeft geen gevolgen voor de werking van XP. Wie SP2 niet wil installeren zal zijn instellingen voor automatische updates moeten wijzigen. De snelste manier om dit te doen is te surfen naar de Windows-update site. Rechts verschijnt een kadertje waarin vermeld wordt of automatische updates zijn geactiveerd op jouw systeem. Door op de link te klikken kun je de instellingen op jouw systeem wijzigen. Als je een trage internetverbinding hebt, moet je wel rekening houden met lange wachttijden. De volledige SP2 is immers 270 MB groot (hoeveel er werkelijk op jouw systeem wordt geïnstalleerd hangt van allerlei factoren af). Via een dial-up-verbinding kun je er beter niet aan beginnen, want de update duurt dan meer dan dertien uur. Je kunt de update dan beter op cd bestellen bij Microsoft of een cd gebruiken die bij een computertijdschrift wordt meegeleverd. Op een normale breedbandverbinding duurt de update maximaal een kwartiertje.

De vraag is dan krijg je dan minder updates ?

Bedoel je dan wanneer je het niet installeert? De updates die je nog niet hebben geinstalleerd worden met SP2 meegeleverd (als je de hele versie downloadt). Is dit het antwoord op je vraag?

Geplaatst door megabit
Bedoel je dan wanneer je het niet installeert? De updates die je nog niet hebben geinstalleerd worden met SP2 meegeleverd (als je de hele versie downloadt). Is dit het antwoord op je vraag?

Ik bedoel als je dus alles al heb geinstalleerd SP2 ned.versie,
of zijn dat patches e.d

JacK

Volgens mij begrijp ik je nog niet helemaal. Maar als je dus SP2 hebt geinstalleerd ben je up-to-date, maar er komen gewoon weer nieuwe patches beschikbaar de komende tijd. SP2 is eigenlijk gewoon een lading patches + nog wat extra software.

Ja ok,

Dus m.a.w na 28 september 2004 ontvangen mensen die reeds SP2ned hebben gedownload, geen updates meer en
dat betekent dus, dat ze wel laaat zijn met updates
van Microsoft.

Maar ok,

Groeten,

JacK

sp2 is troep, niet installen mn pa heeft ut gedaan ben nu bezig met hele comp opnieuw aan het installeren.. hopeloos :mad:

ik zei nog tegen hem; niet doen -.- en hij wel doen -.- nu hele final fantasy 11 opnieuw installeren -.-!!

Geplaatst door sxizzy
sp2 is troep

Dat vind ik wel erg voorbarig. Dat het bij jouw vader fout ging wil niet zeggen dat het troep is. Normaal gesproken zou ik die SP ook eigenlijk alleen op een schone pc installeren, bij mij was het toevallig zo dat ik een paar maanden daarvoor al opnieuw moest installeren en daar dus geen zin in had.

Geplaatst door sxizzy
sp2 is troep, niet installen mn pa heeft ut gedaan ben nu bezig met hele comp opnieuw aan het installeren.. hopeloos :mad:

ik zei nog tegen hem; niet doen -.- en hij wel doen -.- nu hele final fantasy 11 opnieuw installeren -.-!!

:confused:

lees de nieuwsbrief eens ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan