serviceprofiel beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vladimir

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2005
Als ik een bestand wil openen die is toegevoegd bij mijn mail of vanaf mijn pc krijg ik de melding "uw serviceprofiel is beschadigd, instaleer uw service profiel opnieuw". Dit geld voor alle bijlage's die ik bij mijn mail krijg en voor enkele bestanden op mijn pc. Ik draai 98. Zelfs de helpdesk van Bil G. himself kon mij niet helpen en op het net is er werkelijk niets over te vinden. Eigenlijk heb ik de hoop al opgegeven maar nu dus nog maar een poging.

Wat waren de mogelijkheden van de helpdesk van Bill G. himself??

Wat ik erover kan vinden (zoals ik het allemaal begrijp) is dat je je internetverbinding het best helemaal opnieuw kan doen.

Dus helemaal vanaf modem opnieuw installeren.

Ik weet niet of je dat aandurft??

Als ik in deze pdf http://www.speedtouch.com/pdf/Manuals/R531/ST516_InstallSetup_nl.pdf op "zoeken" klik en dan serviceprofiel intik, dan kom ik uit bij de installatie van het modem.

Had je dat ook al geprobeerd? Want als we niet weten wat je allemaal geprobeerd hebt, dan krijg je antwoorden waar je niets aan hebt.

Nog een mogelijkheid is dat alleen je profiel van je mail beschadigd is en dat je je accounten opnieuw moet installeren.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Wat waren de mogelijkheden van de helpdesk van Bill G. himself??

Wat ik erover kan vinden (zoals ik het allemaal begrijp) is dat je je internetverbinding het best helemaal opnieuw kan doen.

Dus helemaal vanaf modem opnieuw installeren.

Ik weet niet of je dat aandurft??

Als ik in deze pdf http://www.speedtouch.com/pdf/Manuals/R531/ST516_InstallSetup_nl.pdf op "zoeken" klik en dan serviceprofiel intik, dan kom ik uit bij de installatie van het modem.

Had je dat ook al geprobeerd? Want als we niet weten wat je allemaal geprobeerd hebt, dan krijg je antwoorden waar je niets aan hebt.

Nog een mogelijkheid is dat alleen je profiel van je mail beschadigd is en dat je je accounten opnieuw moet installeren.

Geplaatst door vladimir
Ik heb dus chello en heb al meerdere malen modem laten resetten. Ook heb ik 98 inmiddels overgeschreven. Probleem blijf. Helpdesk van Microsoft zegt dus het probleem niet te kennen en heeft dus geen oplossing.:evil:

Dus je hebt een windowsversie over de andere heen geïnstalleerd? Meestal blijven de problemen dan inderdaad bestaan.

Maar om nu alles schoon te installeren om te kijken of dat helpt???

Ik weet niet of deze problemen kunnen onstaan als bv het modem niet goed funcitoneert.
Juist omdat het probleem zo weinig voorkomt denk ik eerder aan een niet goed funcionerende modem.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Tanja1968
Dus je hebt een windowsversie over de andere heen geïnstalleerd? Meestal blijven de problemen dan inderdaad bestaan.

Maar om nu alles schoon te installeren om te kijken of dat helpt???

Ik weet niet of deze problemen kunnen onstaan als bv het modem niet goed funcitoneert.
Juist omdat het probleem zo weinig voorkomt denk ik eerder aan een niet goed funcionerende modem.
Dit is dus zo'n probleem waar geen oplossing voor lijkt. Als ik het intik op google krijg ik 1 melding van een persoon die hetzelfde heeft. Ook op een help site maar ook geen oplossing dus. Ik krijg de melding in een windows venster dus lijkt het mij iets waar wel een oplossing voor moet zijn.

Je zou kunnen proberen om een analoge verbinding te maken met een oud (telefoontikken) modem. Dus je chello stekker eruit halen.

Misschien zit zo'n modem nog wel ingebouwd in je pc. Als je dan het probleem niet hebt, dan zit het in je modem.

Geplaatst door Tanja1968
Je zou kunnen proberen om een analoge verbinding te maken met een oud (telefoontikken) modem. Dus je chello stekker eruit halen.

Misschien zit zo'n modem nog wel ingebouwd in je pc. Als je dan het probleem niet hebt, dan zit het in je modem.
Ik zal eens contact opnemen met chello, misschien dat idd het probleem daar ligt. In ieder geval bedankt voor de moeite. Ik laat de vraag nog wel open, misschien dat anderen er nog iets over kunnen vertellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan