services.exe gestopt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Champy

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2007
Mensen,

nadat ik me heb aangemeld bij mn XP krijg ik de melding dat Services.exe gestopt is en dat door NT AUTHORITY\SYSTEM mijn pc na 1 minuut afgesloten wordt. Kan in die ene minuut verder helemaal niks doen, dus ik vraag me af hoe ik hier vanaf moet komen.

Groeten Champy

Heb je dat ook in de 'veilige modus'?

Heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik in de veilige modus moet komen? :confused:

Voor de Veilige Modus, er zijn 2 manieren:

A)
- tijdens het opstarten, de toets F8 snel achter elkaar indrukken.
- er verschijnt een menu met een aantal opties. Kies met de pijltjestoetsen de optie 'Veilige modus'.

B)
1. Klik op 'Start' en dan op 'Uitvoeren' (Run)
2. Type daar: msconfig en druk op enter
3. Ga naar het tabblad 'boot.ini'. Zet hier een vinkje bij de optie '/safe boot'.
4. Klik op 'OK' en start de computer opnieuw op wanneer hierom wordt gevraagd.

Zit nu in mijn systeem. Via de veilige modus gooide hij me er nog steeds uit, ben er nu ingekomen via de laatse werkende instellingen. Nu kan ik helaas nog steeds niet in bijvoorbeeld het configuratiescherm of systeemeigenschappen komen, dan krijg ik de melding dat dat niet mogelijk is door de voor het systeem geldende beperkingen??

Ik ben met het zelfde probleem ong 3 weken bezig geweest op een pc van vrienden.
Heb alles doorlopen , alle spyware programma's virus scanners register cleaners hijackthis ect ect ect maar niets hielp.
Hebben toen ook een repair van windows gedaan maar zelfs daar kreeg je halverwege de melding dat dat niet mogelijk is door de voor het systeem geldende beperkingen.
Na nog meer te proberen en vragen in de verschillende forums zat er niets anders op dan gewoon op deze manier door te werken of wat we dan ook hebben gedaan een nieuwe schone installatie.
Ik wens je succes met dit probleem en als je de oplossing vind zou ik dit graag hier horen want ik heb dit probleem op meerdere site's gevonden maar nergens een oplossing.

:(

Het laat maar weer eens zien hoe handig een back-up programma is. :)

Het is opgelost, heb mijn XP gewoon opnieuw geinstalleerd. Gelukkig bij vorige installaties gebruik gemaakt van partities, dus niet al te veel data verloren.
Bedankt voor jullie hulp!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan