services starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiliamo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008
Beste Computervrienden,

na een reboot ban mijn exchange 2003 server, kan ik niet meer met mijn mobiele telefoon synchroniseren met onze mail server.

welke services moet ik hiervoor weer starten of wat moet ik hier nakijken.

als ik met mijn nokia probeer te verbinden zegt hij: verbindingsf out,probeer het later nog eens.

alvast dank

Verifieer eerst of Outlook Mobile Access het nog doet.
link, optie 6.

Is dat in orde, ga dan eens kijken naar firewalls, verlopen certificaten etc.

PS: Voor normaal activesync/OMA access is het voldoende als de standaard services die opstarttype Automatisch hebben gestart zijn. Als ik ervan uitga dat je niet hebt lopen wijzigen in opstarttypes, dan kun je o.b.v. die kolom verifieren of activesync/OMA theoretisch moet werken.

Succes,

Tijs.

het kan van alles zijn .. wat staat er in je event? Kan je webmail nog wel bereiken? staan je iis settings nog goed? je vraag is besmettelijk.... ik had vandaag dezeflde crap op het werk, maar redelijk snel weten op te lossen.

:thumb:

als je wil weten welke services er allemaal gestart moeten zijn

dan klik je op

1. start
2. uitvoeren
3. typ in de balk services.msc
4. klik vervolgens een keer op opstartypes zodat deze op automatisch worden gesorteerd,.
5. nu kun je alle services zien die gestart moeten zijn en kan je meteen controleren of ze ook gestart zijn

alles wat wel op automatisch staat maar niet gestart is moet je dan dus starten en de rest is niet belangrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan