Serwab virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker12

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2001
Hallo,
Ik heb het Serwab virus in mijn computer.Kreeg bericht van Microcoft en moest bij "amaena" Winantivirus Pro 2006 downloaden,maar hij opent niet...wat nu?
Ik heb Norman antivirusprogramma en Adaware en SG maar naatr het schijnt kunnen die dit virus niet tegenhouden.

Wie kan mij helpen??

Gr, Max.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij een tip krijgt om naar amaena.com te gaan denk ik niet dat deze melding van microsoft komt. Voor zover ik weet is dat juist de veroozaker van het virus/spyware.

Het wordt tijd voor een HiJackthis logje bij b.v. www.nucia.nl

Ik heb ook het Serwab virus, en dacht het al verwijderd te hebben, heb Hijack gedaan. Maar ik blijf hem in pc houden. Kan iemand mij helpen dit allemaal te doorlopen? Heb echt geen idee wat ik nog meer kan doen.

Alvast bedankt

Janine

Heb je een hijacklog op een forum geplaatst of ben je er zelf mee aan de slag gegaan ?

Ik had het niet op een forum geplaatst, maar aan iemand laten lezen en die heeft mij verteld van hoe of wat, maar schijnbaar is dat toch niet goed geweest.

Plaats een Hijackthis logje op het eerder genoemde forum, daar zitten de Spyware experts.:)

Serwabvirus

Ik had het niet op een forum geplaatst, maar aan iemand laten lezen en die heeft mij verteld van hoe of wat, maar schijnbaar is dat toch niet goed geweest.

Sorry?
Ik denk dat dat virus er bij mij uit is...had ook een Hijack geplaatst..en de aanwijzingen opgevolgd...maar twijfel nu na jouw bericht Janine, wat gebeurt er dan op je pc?Wat merk je?

Gr. Max

Laatst bewerkt:
De eerste keer had ik steeds dat ik popups kreeg van meldingen binnen voornamelijk IE en Mozilla. Meldingen waarin mij aangeraden werd van alles te downloaden, maar wat het probleem alleen maar erger maakt als je er op klikt. Zelfs weg klikken was niet mogelijk, verder had ik dat bepaalde programma's aangetast waren en niet meer werkten (PSP9 en Norton Internet Securtiy). Uiteindelijk heb ik samen met hier van alles gedaan om het eruit te krijgen. Maar uiteindelijk wisten ze ook niet meer wat het allemaal was, dat ik toch een schone installatie erop moest zetten. Dus dat heb ik uiteindelijk gedaan. Pc was weer klaar. Ik kom weer het internet op en binenn no time was het weer raak. Ik opende Mozilla en ik zag ineens het woord 'Serwab' weer staan. Ben gelijk gestopt met alles en weer contact opgezocht en het ja hoor, weer raak. Nu is mijn pc weer goed en dichtgespijkerd met allerlei programma's en ik hoop dat het voorlopig in ieder geval goed blijft.

Ik hoop dat jij het niet alsnog hebt. Laat het me weten.

Groetjes Janine

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan