serwab virus

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
is er al een removaltool voor dit virus dat iemand weet toevallig .mijn dank is groot

serwab virus

Misschien is dit of dit nog handig.

[mod edit]Links verwijderd, zie bericht verderop[/mod edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien is dit of dit nog handig.

Dit zou ik dus nooit iemand aanraden......
je weet niet of de vraag steller wel voldoende kennis heeft van hijackthis logs.
Je maakt meer kapot dan heel.
de vraag steller wordt al verwezen naar een hijackthis forum waar ze hem/haar kunnen begeleiden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zou ik dus nooit iemand aanraden......
je weet niet of de vraag steller wel voldoende kennis heeft van hijackthis logs.
Je maakt meer kapot dan heel.
de vraag steller wordt al verwezen naar een hijackthis forum waar ze hem/haar kunnen begeleiden.

Dat is waar, maar ik dacht aan iets anders. Onderaan het logje staan manieren om het te kunnen verwijderen en fixes. Een eigen logje is natuurlijk veel beter. Daarom stond er ook '' misschien ''.

ik wil je niet ongerust maken,maar ik heb het ook gehad,tig oplossingen geprobeert ( ik ,,,,ik dus tegen mijn kids zeggen,geen exefiles,etc etc, openmaken he boy's ,en dan zelf in de fout gaan:confused: )

het bleef maar terugkomen ( verwijdertool kon niks vinden???)

werd dus een formatje:(

suc6

Dat is waar, maar ik dacht aan iets anders. Onderaan het logje staan manieren om het te kunnen verwijderen en fixes. .
Nooit afgaan op de fixes van een andermans log. Iedere pc heeft z'n eigen behandeling nodig. Daarom jou links naar Nucia verwijderd en de quote van Puppie aangepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan