Sessies werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevebravo

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
ik gebruik iis om mijn computer thuis als webserver te gebruiken.
Ik gebruik wel php als scriptcode, maar als ik het clientside uittest, werken de sessies prima, maar als ik het via de website benader werkt het niet...
Ik gebruik windows 7 als server

hoe kan dat?

Krijg je foutmeldingen? Heb je je error logs van je webserver erbij gepakt? Heb je error meldingen in PHP aanstaan?

Zonder meer informatie kunnen we niet veel.

Krijg je foutmeldingen? Heb je je error logs van je webserver erbij gepakt? Heb je error meldingen in PHP aanstaan?

Zonder meer informatie kunnen we niet veel.

ik krijg geen errormeldingen omdat het hoogstwaarschijnlijk geen coderingsfout en error is..
ik heb het altijd gedraaid onder apache, maar nu onder IIS,
Ik kan de website goed benaderen, maar er wordt niks met sessies gedaan binnen iis lijkt wel..
windows 7 zit daarnaast ook altijd extra te *****n met bestandsrechten, dus misschien zou het daar iets mee te maken kunnen hebben.
Het feit blijft dat ik onder windows 7 + iis geen sessies kan ophalen, maar binnen windows xp en apache wel

nog niet gedacht met vm workstation te werken.

wat ik denk dat het een firewallprobleem kan zijn bij win7 lukt veel niet.
En het is echter ook niet te beveiligen toch op het niveau dat ik wil. Een optie
linux draait soepel en blijft werken en energie zuinig als server (Je betaalt per °c meer bij elk ander microsoft product)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan