Goedemorgen allen,
Ik ben al vaker tegen dit probleem aangelopen en wil het nu graag goed oplossen..
Ik heb een textveld. Daar vul ik iets in en die waarde wil ik doormiddel van een button verplaatsen naar een andere pagina.
Ik doe dit met session.
Dit is geen enkel probleem wanneer ik eerst de waarde opsla met de ene button, en daarna verzend met een andere button.
Je begrijpt dat dit niet echt een fantstische oplossing is dus ik wil dat graag met 1 button doen..
Dit is mijn code. Enig idee wat ik hier fout doe?
Pagina 1:
Pagina 2:
Bijvoorbaad dank!
Bzilla
Ik ben al vaker tegen dit probleem aangelopen en wil het nu graag goed oplossen..
Ik heb een textveld. Daar vul ik iets in en die waarde wil ik doormiddel van een button verplaatsen naar een andere pagina.
Ik doe dit met session.
Dit is geen enkel probleem wanneer ik eerst de waarde opsla met de ene button, en daarna verzend met een andere button.
Je begrijpt dat dit niet echt een fantstische oplossing is dus ik wil dat graag met 1 button doen..
Dit is mijn code. Enig idee wat ik hier fout doe?
Pagina 1:
PHP:
session_start();
$textoutput = '';
if(isset($_POST['newsite']))
{
$textoutput= $_POST['output'];
}
$_SESSION['textoutput'] = $textoutput;
HTML:
<form action=" <?php $_SERVER['PHP_SELF'] ?>" method="POST">
<table>
<tr>
<td class="newSiteTable"><b>vul in:</b></td>
<td class="newSiteTable"><input type="textbox" name="output" style="width: 150px;"></td>
</tr>
</table>
<input type="button" class="newSite" name="newsite" value="New site" onclick="window.location.href='site.php'">
</form>
Pagina 2:
PHP:
session_start();
if(isset($_POST['newsite']))
{
$textoutput = $_SESSION['textoutput'];
echo $textoutput;
}
Bijvoorbaad dank!
Bzilla