session3_initialization failed

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevendemunter

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2002
Berichten
704
wanneer ik opstart krijg ik steeds de volgende foutmelding

session3_initialization failed


en daarna nog een hele hoop text in het engels.

Wat kan ik doen?
 
Wanneer krijg je deze fout? Als je windows wilt laden, als Windows geladen is, als je aangemeld bent?
 
Als windows laadt.

het enigste dat ik de laatste tijd heb vervangen is een keyboard, dus daar kan dat toch niet aan liggen hé
 
Krijg je zo'n blauw scherm?

Kun je dan deze gegevens even doorgeven aub:

bsod_big.gif
 
XP_PC zei:
Krijg je zo'n blauw scherm?

Kun je dan deze gegevens even doorgeven aub:

bsod_big.gif

Als jij zo'n scherm krijgt staat er toch info in de rode vakken?

Heb je de link van BANDIT123 al gevolgd?
 
ik krijg enkel de foutcode maar geen bestandsnaam.

En de oplossing van banduit slaat op het eerste zich toch maar enkel op winnt en 2000 en niet op xp?
 
stevendemunter zei:
ik krijg enkel de foutcode maar geen bestandsnaam.

En de oplossing van banduit slaat op het eerste zich toch maar enkel op winnt en 2000 en niet op xp?

Windows 2000 en Windows XP ZIJN Windows NT.

Dus je hebt een blauw scherm, zoals ik als voorbeeld gaf. En het enige wat je ziet is die code? Dus ook niet al die andere witte tekst?

bork zei:
windows opnieuw installeren zal het probleem oplossen.

Ja, dat lost vrijwel elk probleem wel op :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: .
 
ik zie ook al die ander witte tekst maat ik krijg onderaan geen bestandsnaam waar het zou fout kunne lopen.
 
XP_PC zei:
Windows 2000 en Windows XP ZIJN Windows NT.

Dus je hebt een blauw scherm, zoals ik als voorbeeld gaf. En het enige wat je ziet is die code? Dus ook niet al die andere witte tekst?



Ja, dat lost vrijwel elk probleem wel op :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: .



je wilt niet weten hoeveel uur je meer bezig bent met het handmatig de fout herstellen in veel gevallen. ik weet dat het ook anders kan, maar windows opnieuw instaleren is vaak de meest efficiente manier, en ja het is rigoreus.
 
stevendemunter zei:
ik zie ook al die ander witte tekst maat ik krijg onderaan geen bestandsnaam waar het zou fout kunne lopen.

En de omschrijvende melding?

bork zei:
je wilt niet weten hoeveel uur je meer bezig bent met het handmatig de fout herstellen in veel gevallen. ik weet dat het ook anders kan, maar windows opnieuw instaleren is vaak de meest efficiente manier, en ja het is rigoreus.

Hoeft niet.. Soms is het een kwestie van één bestandje herstellen ofzo :).
 
Ik krijg deze melding ook.

Laptop is gecrashed en geeft nu de foutmelding bij opstarten :
"kopie urlmon.dll is mogelijk besschadigd. De controlesom van de header komt niet overeen met de berekende controlesom " Nou wil ik xp opnieuw installeren en dan krijg ik op een gegeven moment de melding ( blauw stop scherm) : session3_initialization_failed
technical information : ***stop:0x0000006F (0xC0000020,0x00000000,0x00000000,0x00000000)
Heeft iemand enig idee hoe ik windows opnieuw geinstalleerd krijg. Ik heb geen diskette station.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan