set up loopt steeds op zelfde punt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElineK

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2005
pentium IV 2,8 GHz
Asus P4P800 moederbord
DDR 2 × 256 MB

verschillende drives, videokaarten en hd's geprobeerd, ook geheugen wissels gedaan. Ook andere voeding geprobeerd

Systeem start langzaam op uit bios.

Daarna begint windows XP Home setup normaal, soms wat langzaam, maar zonder foutmelding.

Na kopiëren moet het systeem herstart worden, het Windows startscherm komt tevoorschijn en na enkele seconden loopt het vast.

Enige wat ik niet vervangen heb zijn de processor en het moederbord, maar hij blijft op exact hetzelfde punt vastlopen, steeds na format en opnieuw opzetten van OS.

Wie weet raad?

weet je zeker dat je installatie cd geen krassen heeft, waardoor hij misschien bestanden mist tijdens de installatie of gebruik je illigale troep?

ik zou eens een andere cd lenen van iemand en dan proberen. fout hoeft niet perse bij je computer te zitten

Laatst bewerkt:
weet je zeker dat je installatie cd geen krassen heeft, waardoor hij misschien bestanden mist tijdens de installatie of gebruik je illigale troep?

ik zou eens een andere cd lenen van iemand en dan proberen. fout hoeft niet perse bij je computer te zitten

oh ja, ook diverse (2) legale originele cd's geprobeerd, die het overigens op andere systemen prima doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan