settlers 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

oliemeulen

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2005
mijn zoon heeft settlers 7 gekocht, maar nu wil ik ook het spel gebruiken maar we kunnen maar een keer inloggen.
kan ik het inloggen omzeilen dat we toch samen kunnen spelen?
is hier misschien een hulpprogramma voor?

Tja, ik neem aan dat er een serialnummer vereist is om een account aan te maken.
Via de LAN kan je samenspelen. Een legale manier om dit te omzeilen is er misschien niet.

Illegaal moet je aan een tweede serial komen.En het spel kraken zodat het zonder cd gespeeld kan worden. Je hebt immers niet 2 cd's neem ik aan?
Echter, Settlers 7 is vrij nieuw en volgens mij hebben ze het pas geleden gekraakt. Dan zou je meer richting nieuwsgroepen kijken wat het laatste nieuws is rond Settlers 7.
Zou je dit bemachtigen dan raad ik je aan over een LAN-netwerk te spelen sinds 1 van jullie geen gebruik maakt van een legale code. Over internet zal het dan ook niet werken.

ik heb de dvd gekopieerd dus ik heb 2 dvd
ik hoef niet via internet te spelen

Illegale manier helpen we niet bij hier op Helpmij.nl

Dat staat ook duidelijk in de gebruikersvoorwaarden welke je gelezen hebt tijdens het registreren.

Voorwaarden zei:
Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.

Illegale manier helpen we niet bij hier op Helpmij.nl

Dat staat ook duidelijk in de gebruikersvoorwaarden welke je gelezen hebt tijdens het registreren.

Dus dan zou je een tweede exemplaar moeten aanschaffen, wat je in principe een tweede serial geeft.

Het is op dit moment ook nog helemaal niet mogelijk om de boel illegaal te activeren, dus ja enige mogelijkheid nu is een tweede exemplaar aanschaffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan