Setup bekijken

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jaber
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaber

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2004
Hey mensen ik heb een hele gekke vraag ( voor mij dan)

Er zijn programma's die zich instaleren via een setup die al die bestanden zit in een setup ding..Is er een prog waarmee je dus in die stup kan kijken en de bestanden eruit halen of zoiets?:confused:

Dat zou reverse engineering van de installer zijn. Waarschijnlijk valt de installer ook reeds onder de EULA en breek je daarmee de EULA.
Ik denk dat uitleggen hoe je reverse engineert op helpmij trouwens verboden is. :)

James:)

Veel programma's zijn gemaakt met InstallShield en kunnen daar ook weer mee uitgepakt worden.

Installshield gebruikt nl een eigen soort .CAB files die je niet met een normale winzip kunt lezen.

Je mag niets aan de software veranderen, als het je lukt mag je wel de setup bekijken, zonder daarvoor eventueel aangebrachtte beveiligingen te omzeilen.

Kijken mag, aankomen niet.
Daar ga je je toch aan houden he:rolleyes: :D

Geplaatst door James007
Kijken mag, aankomen niet.
Daar ga je je toch aan houden he:rolleyes: :D

Ik zal je gelijk vertellen waar ik het voor ga gebruiken...Ik downlod thema's van themexp.org en in die install zit de thema maar ook die vervelende spyware en dat soort dergelijke troep nou wou ik in die setup de thema eruit pikken...Maar ik google wel ff verder:D

toch bedankt voor jullie hulp

Ik vrees dat dat moeilijk gaat zijn, aangezien die spyware waarschijnlijk volledig door de code verweven zit. Vervelende troep is het ja...:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan