Setup.exe opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

spukkers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2005
Als ik bij sommige software setup.exe open dan gebeurt er niks. Wel komt er in Taakbeheer setup.exe te staan. Kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen?

Alvast bedank!!:thumb:
Spukkers

Welkom op Helpmij

Kan je iets meer info geven? welke windows heb je? Bij wat voor soort programma's ? heb je een voorbeeld?

Ik heb windows xp en heb dit nu 2x gehad.
met 't programma McAfee 2006 en het spel Kolonisten van catan.
Het gaat hier beide om setup.exe

Het kan natuurlijk ook zijn dat de installer corrupt was van die programma's. Misschien is tijdens het downloaden het installatiebestand beschadigd geraakt. Zie je het icoontje nog voor de installer? Of is het veranderd naar het standaard kadertje?

James :)

Ik zie het icoontje wel. Hieronder heb ik een screenshot geplaatst van mijn probleem..

setup.JPG

Ik zie dat je setup dateert uit '99... dat zou je probleem ook wel eens kunnen zijn, dat de installer té oud is.

De screenshot is van de installer van dat spel? Ik denk dat je spel niet meer gaat werken op xp. Heeft het ooit wel gewerkt op xp?

Raar is natuurlijk dat de installer van McAfee ook niet werkt....
Ben je volledig virusvrij?

James :)

Laatst bewerkt:
Ik heb onlangs Norton AntiVirus 2006 geinstalleerd en alle updates gedownload en een volledige virusscan gedaan, niks aan de hand zegt ie dus dat zal wel goed zijn.

En of het spel op xp werkt, niet dus:
Windows 98, ME, 2000

Dat McAfee niet werkt zal dus wel aan het downloaden hebben gelegen neem ik dan maar aan.
In ieder geval bedankt voor de hulp!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan