Setup.exe werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timerozzi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 feb 2014
Hallo,

Sinds kort kan ik geen enkele setup.exe meer uitvoeren. Ik krijg steeds de melding: "Kan het bestand C:\...\setup.exe (hier wordt het volledige pad gegeven) niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw."
Deze melding krijg ik bij elke setup.exe. Om het geheel nog absurder te maken, blijkt het probleem verholpen te zijn als ik de naam verander, bijvoorbeeld naar setup1.exe (wat bij bijvoorbeeld een CD niet mogelijk is). Kan iemand me helpen?

Mogelijks nuttige informatie: Windows 7 32 bit, AVG, Malwarebytes.

Ik heb er al wat over zitten rondzoeken en er blijken wel meerdere mensen met een gelijkaardig probleem te zitten, helaas nergens een nuttige oplossing gevonden. Wat misschien wel interessant kan zijn, iemand zei dat hij het probleem had nadat hij AVG Tuneup verwijderde van zijn computer. Dat heb ik recent ook gedaan. Het is moeilijk om dit precies te zeggen, maar het zou kunnen dat deze problemen ook sinds dan opgedoken zijn.

Alvast bedankt.

Hoi,
Welkom op Helpmij :)
Het register al eens opgeschoond met Ccleaner ?
Gebruik ook de functie om je gegevens/veranderingen te laten backuppen door Ccleaner (opties>geavanceerd>toon prompt om registerfouten te backuppen).
Succes op ons forum. :thumb:

Laatst bewerkt:
Probleem is meestal malware gerelateerd. :(
Laat hier, hier of hier je systeem maar eens nakijken.

Wat ook aan de hand kan zijn is dat je antivirussoftware er te lang over doet om setup.exe bestanden te scannen.
Ik zou proberen om AVG een keer compleet te deinstalleren, daarna opnieuw opstarten en proberen of het werkt.
Zo ja, switch dan naar een andere scanner, zoals bijv. Avira of Panda Cloud Free.

Bedankt voor de reacties. Ccleaner en AVG deinstalleren hebben het probleem niet verholpen.
Ik heb Dorado's raad gevolgd en een ander forum geraadpleegd. Het probleem is nu verholpen, de stappen die ik heb moeten volgen zijn hier terug te vinden.

allemaal troep die je erop zet. Ik ben er helemaal klaar mee. CCcleaner anti spy ware malware bytes. Gooi ze eraf jongens!! De echte ICT'ers gebruiken ze niet. En ik werk met ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan