setup geeft "ongeldige bewerking"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Edo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Edo

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2000
Wil ik een kinderprogammaatje installeren, krijg ik een schermpje met de naam setup wat aangeeft dat setup een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd en wordt afgesloten.
Dus dan houdt het meteen op. Dit progamma laat zich echte op mijn andere pc wel gewoon installeren : het ligt dus niet aan het schijfje of zo. Weet er iemand waarom je zo'n melding krijgt en wat je eraan moet doen.
Bij voorbaat veel dank

Iets méér info graag:) wat zijn de 2 besturings systemen op de beide computers? om welk kinder proggie draait het hier? al geprobeerd het hele programma naar de schijf te kopieren en van daaruit te installeren?

meer info

Wel, op beide pc's draait WIN98 (tot mijn tevredenheid) en het gaat hier om Spelen met de Teletubbies.
Ik heb al eerder geprobeerd om de gehele cd naar mijn
harde schijf te kopieeren maar ik krijg een error en dan
houdt ie op met kopieeren met als gevolg dat er dan dus slechts een gedeelte op mijn harde schijf staat waar ik verder niks mee kan.
Het error scherm ziet er als volgt uit : het blauwe balkje
bovenaan geeft aan "Fout bij het kopieeren van het bestand", in het grijze gedeelte staat "kan MSFIND niet
kopieeren. Het systeem kan niet van het opgegeven apparaat lezen". Ik weet echt niet wat ik hier aan zou moeten doen :8-0:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan