Setup tabblad is leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Einstein

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2001
Het tabblad setup (onder software) is leeg. Hoe krijg ik dat weer terug? Bij internet-opties-:verbindingen krijg ik een grijs scherm, waarbij alleen de lan eigenschappen bekeken kunnen worden. Ik heb de externe toegang nodig, maar windows kan de wizard internet verbinding niet voltooien. Ik kan wel op internet komen via het inlogscherm onder externe toegang (wanadoo) maar email controleren levert een foutmelding op omdat externe toegang niet is geïnstalleerd. Ik vraag me af of er iets verkeerd staat bij de netwerkinstellingen, want ik heb geprobeerd om via de laptop (het probleemkind) verbinding te maken met het internet door hem te koppelen aan mijn pc. De instellingen die ik heb aangepast heb ik terug gezet, maar het probleem blijft.
Heeft iemand een suggestie voor deze lange vraag?

Wat ik van Wanadoo (ik neem aan cable) afweet is dat je voordat je gaat internetten of je mail checked, je eerst een internet verbinding moet hebben.

Ik zou je adviseren om je programma om met internet verbinding te maken in je opstarten van je startmenu te zetten. dan heb je elke keer als je opstart gelijk verbinding met internet en als je dan IE of OE opstart dan heb je al meteen internet verbinding.

Over het lege tabbald van software zou ik niet veel kunnen zeggen... misschien een eenmalig iets wat weg is na een reboot? Anders zou ik toch eens kijken of je niet een herinstalatie moet doen of een upgrade van je Windows.

Suc6

gr
Joost

Ik denk dat ik maar een herinstallatie ga doen. In de database van Microsoft kan ik ook niks vinden over dit merkwaardig probleem. Het probleem deed zich voor na het draaien van norton speeddisk, vreemd genoeg.
Misschien dat scanreg /restore nog wat oplevert. Bedankt voor je suggestie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan