setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

peters

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2003
Krijg bij elke opstart melding:Please insert cd containing setup32.exe into drive(D) and press key when ready".
Alle programma's werken , dus....Hoe raak ik die vervelende melding kwijt?
Ik werk onder XP!

Laatst bewerkt:
Welke windowsversie? Dan kan ik de vraag even verplaatsen.

Verplaatst naar Windows XP > Software. Hier is vast wel iemand die je kan helpen, lijkt me niet zo'n gek moeilijk probleem :)

Wilde bericht verplaatsen zoals aanbevolen door een meer ervaren gebruiker naar:"Software XP", kreeg melding dat ik daartoe niet bevoegd was dus besloot in mijn onschuld bericht daar in die categorie nog maar eens te plaatsen: wat doe ik fout?

Verplaatsen kunnen alleen moderators, deze vraag staat reeds in de juiste sectie.

Geplaatst door peters
Please insert cd containing setup32.exe into drive(D) and press key when ready".
Heb je 't ook 's geprobeerd uit te voeren? dus de OS cd erin... kijken wat er gebeurt..

Heb volgens mij alle installatie-cd's van alle geinstalleerde programma's al geprobeerd en vreemd genoeg werkt alles en toch blijft die melding verschijnen, is wel door twee keer annuleren te verwijderen, maar prompt elke opstart geeft alweer hetzelfde beeld:HELP!

Geachte medeleden: Help mij aub. Het is geen levensbedreigend probleem, alleen maar een beetje irritant, dua als iemand me kan helpen: bij voorbaat dank!

Is er niemand die kan/wil helpen, ik zit hier toch bij het helpmij-forum?
Geachte moderator: als er binnen een week niemand helpt, wilt u dan aub mijn vraag verwijderen?
Dank u!

Paniek is een iets te groot woord: irritatie past beter en die komkommer heeft trouwens ook al niet geholpen!
Blijf helpen aub!

Probeer eens in start>uitvoeren "msconfig" te typen en kijk of er onder het kopje opstarten iets staat van setup. Daar staat dan ook bij voor welk programma het is. Je kan het in ieder geval uitvinken, dan is de melding misschien verdwenen bij het opstarten. Verwijder teven al je tijdelijke bestanden uit de map temp.
Misschien staat er in configscherm>software ook wel iets van setup, probeer die dan te verwijderen.

succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan