setupdd.sys fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

alanrump

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2004
Berichten
82
Beste forum leden misschien dat een van jullie mij kunnen helpen.Ik heb gister een nieuwe hard disk voor me pc gehaald een diamondMax 21 160 GB* pata IDE. Ik hwb deze op mijn pc geplaats waar van een hard disken paar dagen geleden stuk is gegaan. en XP op instaleren.Met opstarten van af Cd gaat alle maal goed tot dat ik op gegeven moment de partities moet aan maken maar me pc ziet de harde schijf niet.Als ik op enter drukt valt mijn beeld scherm heel ff weg en krijg ik een blauw scherm met informatie dat er een probleem is gevonden en windows om veiligheids redenen is afgesloten en dat het probleem waarschijnlijk door het volgende bestand "setupdd.sys" is veroorzaakt.Wie kan mij helpen ???

PS; Ik heb de hard disk in een externe behuizing geplaats en wordt ook niet herkent ddor een ander pc als extern hard disk

Alvast hartelijk dank

Vrgrt Alan
 
Staat de jumper op de harddisk goed? Dus als Master en aan het eind van de kabel?

Servicepack 2 op de XP CD?? Anders mag te aangemaakte partitie niet groter zijn dan 137Gb!

en hier nog wat meer info:

http://support.microsoft.com/kb/330181/nl
 
Laatst bewerkt:
ja dat heb ik gedaan en toch niks>PC blijft nu hangen ik zie a 5 min niks gebeuren .Ik zie alleen een logo met Intel inside P4 op me scherm verder niks meer.heb jij nog enige idee wat het kan zijn.
 
ik heb alles uitgeprobeerd maar iik kom er niet uit.Nog steeds geen goed resultaat
 
Ook de link naar Microsoft gelezen en eventueel uitgevoerd??

Vertel eens even precies hoe alles in je PC is aangesloten en hoe de jumpers staan.

Dus wat zit er op IDE 1 aansluitingen en hoe ingesteld
Wat zit er eventueel aan IDE 2 aansluiting en hoe ingesteld
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan