SetupDLL.cpp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha barry

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2008
hallo allemaal,

ik wil de programma's van acer eManagement van mijn computer af halen omdat ik deze niet nodig heb. maar als ik er een wil verwijderen krijg ik de volgende melding

ik heb al veel geprobeerd, in taakbeheer naar andere openstaande installatieprogramma's zoeken, alles wat open stond afgesloten, zelfs antivirus enz.

gr. barry

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    33,5 KB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Oké. Als dat dan niet lukt dan kun je (is misschien nog veel handiger / veiliger ook) het opstarten verhinderen. Da's m.i. veel veiliger want je weet maar nooit bij al die fabrikanttooltjes wat ze precies doen en waarmee ze gelieerd zijn, m.a.w. de machine zou raar gedrag kunnen gaan vertonen als je bepaalde tools verwijdert.

Uitschakelen verhindert het opstarten van die tooltjes dus in zekere zin ben je er dan ook vanaf. Gedraagt de machine zich vreemd na het uitschakelen, dan kun je ze weer inschakelen.

Ga naar de startknop van Windows en type in de opdrachtregel:

msconfig

Dat eenmaal opgestart, kies het tabblad 'opstarten' en haal de vinkjes weg bij programma's waarvan je niet meer wilt dat ze mee opstarten.

Als je 'slechts' een recovery DVD bij je machine hebt gekregen dan is er nog wel een andere 'truuk' om je machine te bevrijden van echt álle fabrikantentools (ellende).

Je moet wel een heel klein beetje handigheid bezitten in het installeren, want door het uitvoeren van die truuk zal je de drivers van alle apparaten (mogelijk) zelf moeten installeren. (Mogelijk omdat Windows al een heleboel drivers zelf vanauit de Windowsinstallatiebestanden installeert) Die drivers vind je bij de pc fabrikant op de website.

Die 'truuk' gaat als volgt: leen een Windows DVD van iemand die dezelfde versie Windows heeft als jij. Geen recovery Windows schijf maar een 'gewone' DVD van Microsoft. Boot daarmee je systeem en formatteer de C schijf. Vrij kort na de opstart wordt om de Windows key gevraagd, dáár voer je je eigen key in (staat op een sticker die op je machine zit). Na afloop van de installatie geef je de Windows DVD weer terug aan de eigenaar.
Nu komt je eigen 'handigheid': na de Windows installatie ben je er nog niet en zal je drivers van het moederbord, geluid, netwerkkaart, videokaart etc. etc. moeten installeren of updaten. Daar heb je dus wel een heel klein beetje kennis / handigheid voor nodig.

Uiteraard backup je vóórdat je begint al je eigen bestanden naar een externe harddisk o.i.d. want na een verse Windows installatie ben je álles kwijt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan