Seup error Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shinchan1984

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2006
beste mensen,

Ik probeer office 2007 op mijn pc te installeren. maar telkens als ik met de installatie cd wilt beginnen dan krijg ik ee foumelding.
om precies te zijn dit:

a required D:\Proplus.WW\OSETUP.DLL cannot be loaded. this file is missing or damaged

wie weet wat dit is? en hoe ik toch office kan dowloaden

alvast bedankt,

Setup Office 2007

beste mensen,

Ik probeer office 2007 op mijn pc te installeren. maar telkens als ik met de installatie cd wilt beginnen dan krijg ik ee foumelding.
om precies te zijn dit:

a required D:\Proplus.WW\OSETUP.DLL cannot be loaded. this file is missing or damaged

wie weet wat dit is? en hoe ik toch office kan dowloaden

alvast bedankt,

Ik heb trouwens een windows xp

Is de digitale "hantekening" kunt proberen om setup vanuit verkenner te activeren.
Zou persoonlijk op XP office 2003 houden, 2007 is redelijk zwaar en werkt het beste op Vista.

Office 2007 werkt helemaal prima op XP. Heb het in mijn bedrijf op verschillende XP-machines draaien en gaat als een speer.

ok, maar mijn vraag is nog niet beantwoord. wie kan mij helpen??
Wat moet ik doen??

Op je probleem heb ik helaas geen antwoord. Mijn reactie was vooral bedoeld om je niet aan het twijfelen te brengen of Office 2007 wel werkt op XP.

Had je dit al geprobeerd dan ?

ja maar dat lukt ook niet.

ik heb maar uit wanhoop nog in mijn la gekeken, en ik zag een andere installatie cd van excel maar dan van 2003.
ik heb die geprobeerd en dat lukte wel zonder problemen! :)

Uit nieuwsgierigheid waarom lukt proffesional 2007 niet, en krijg ik een melding setup error??

Ik dacht dat de TS sprak over Office 2007. Dat is een bestand van meer dan 120mb....
Maar wanneer we het hier hebben over een poging om Office illegaal van het net te plukken haak ik bij deze af.

edit: office 2007 (en dan nog maar de standaard versie) is 295Mb....

Laatst bewerkt:
nee geen torrent.

Ik had een office 2007 installatie cd dat ik van een vriend heb geleend. Bioj hem was alles gelukt zonder problemen.

Maarja, gelukkig doet de 2003 cd versie t wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan