Doe in eerste instantie onderstaande eens.Dat noemt men een eufemisme!
Het lijkt"dat doe ik even"nou vergeet dat maar .Ik was er de rest van de dag mee bezig!Resultaat?Ja,de vunzige zoek paginaas zijn verdwenen.Dus dat is een bedankje waard.Maar nu de manier waar op.Er zitten heel wat valkuilen in.En door mijn stomme onoplettendheid ook nog $47.42 armer.Even in bandit zijn volgorde:
1/AVG Anti-Spyware ,is geen freeware.Hoewel niet door hem zo gesteld dacht ik dat het met freeware zou worden opgelost.Wel Anti-Virus free edition.Dus ook de beschrijving en aanwijzingen klopte niet meer.
2/Geen probleem(wat bedoel je toch steeds met uitleg?)
3/Spybot S&D.Gaat inderdaad keurig scannen"40 infections has been detected"Da's mooi ,even verwijderen.Nee,daar moet je eerst voor betalen! $47.42 dat is geen kattepies.Door onoplettendheid heb ik dat betaald.Gelukkig met Pay Pal ,dus bestaat er een kans dat ik het terug krijg.Daarna blijven er steeds,waar je ook bent,venstertjes je achtervolgen die zeggen "Pay Now".Dit is echt rampware!
4/Vloeiend eenvoudig.
5/Als er toch geen veilige modus was.
6/Omdat dit niet de bedoelde Spyware was(zie 1),klopte van de beschrijving niets.Maar dat was te verwachten.
Na uitvoering van het plan vond ik dat alle processen traag verliepen dus ook maar even gedefragmenteerd.Dat trage is nu alleen nog bij Outlook waarneembaar.
Is dit nu de boetedoening voor het bezoeken van sexsites(die vreselijk tegen vallen)?Of is dat met alle betaalde genegenheid zo?
Bedankt bandit.Hoewel het resultaat bepalend is, zou ik zo,n stappenplan zelf eerst eens grondig doorlopen.
groeten