sfp\ie???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamekipa

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Zowel bij het gebruik van adaware als ook mijn virusscanner sloeg de comp vast bij het bestand :
"windows\system\sfp\ie\" Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen en wat dat voor een bestand is??

Overigens excuses als mijn vraag in de verkeerde rubriek staat....maar ik heb eigenlijk geen idee waar de vraag thuishoort.

gr
Paul

Hoi Bamekipa,

Dat is een Windows map, waar volgens mij in de oudere versies van IE alles in bewaard werd dat nodig was voor het verwerken van java.
Welke versies van Windows en IE gebruik jij?

Groetjes,

Pieter

Hoi,

Heb je IE 6 "clean" geinstalleerd of als een upgrade van een eerdere versie?

Het probleem is dat ik nergens kan vinden of deze map nodig is voor IE6. Ik heb die map zelf niet, dus ik neem aan van niet, maar dat zou anders kunnen zijn als jouw IE 6 een upgrade is.

Groetjes,

Pieter

Gewoon gedownload en geinstalleerd en vervolgens allerlei extra's ter verbetering/beveiliging via dezelfde site geupdated.

gr
Paul

Als je de residente bescherming van je virusscanner uitzet, slaat het tijdens een scan van AdAware dan ook vast?
En over welke virusscanner hebben we het?

Groetjes,

Pieter

Bamekipa,

Start even op in de veilige modus door op F8 te tikken bij het opstarten van de pc en doe nog een keertje een scan met ad-aware in de veilige modus.
Als het goed is, dan zou het nu wel moeten lukken. Bovendien zal ad-aware ook veel sneller scannen.

sorry in verband met vakantie een wat late reactie!
Ik denk dat het e e a nu is opgelost!

gr
Bamekipa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan