sfv

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr,x
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mr,x

ik heb een aantal sfv bestanden op mijn pc staan.
maar waar ik ik die mee openen??
ik heb nu fsum gedownload daar moest het mee lukken,maar ik snap niet hoe dat werkt.
heb iemand ervaring met dat progje??

:thumb:

sfv is volgens mij een bestandje dat van nieuwsgroepen af komt.
als het goed is heb je ook ingepakte bestandjes.
Die moet je uitpakken en aan die sfv hoef je niks te doen

Een .sfv bestand kan worden aangemaakt door PowerPost nieuwsposter en is bedoeld om te controleren of (alle) files die bij de sfv horen wel allemaal aanwezig zijn.. Dit kan van alles zijn
zip, rar of een setje mp3 files.

Om zo'n sfv file te openen heb je een programma nodig als QuickPar. Als je Quickpar hebt hoef je alleen maar de sfv dubbel te klikken en dan gaat QuickPar kijken of alle bestanden die daarbij horen compleet aanwezig zijn. Mis je er een paar dan worden die in quickpar met Rood aangegeven, groen is OK..

:)

ik heb er eentje geopend met openen met...en dan fsum geselecteerd,en dan als hij klaar. ik krijg ik een word bestandje.en als ik die wil openen dan opent hij heel even fsum.en dan doet hij niks meer.

wat doe ik fout??

ik heb er eentje geopend met openen met...en dan fsum geselecteerd,en dan als hij klaar. ik krijg ik een word bestandje.en als ik die wil openen dan opent hij heel even fsum.en dan doet hij niks meer.

wat doe ik fout??

je moet niet openen met.
je hebr winrar nodig om deze bestanden uit te pakken.
google even en download dan het bestandje om je ingepakte bestanden uit te pakken

hier is de link:

http://www.winrar.nl/

Laatst bewerkt:
ik heb ook een .sfv bestand.

ik heb nu quickSFV en quickPAR gedownload.

als ik die programma's laat lopen dan controleren ze heel het sfv bestand maar verder niets...

als ik het dan met winrar wil openen lukt dit ook niet dan geeft het de error : unknow format or damaged. Maar als ik quickSFV of quickPAR laat openen geeft het geen errors of fouten :s

hoe kan ik het bestand openen?

dankuw :)

mvg

niet het sfv bestandje uitpakken maar zo'n ingepakt bestandje.
Mocht dat ook niet lukken dan is zoals ik het lees je bestanden niet goed.
Dan heb je een probleem.
Als quickPAR die bestanden niet repareerd dan denk ik dat het niet gaat lukken

HELP! sfv

ik heb een spel gedownload met newsleech in de folder waarin ik hem heb gedownload staan een paar .rar bestandjes (als ik ze uitpak geeft hij een soort error aan dat ze niet compleet zijn) en bestandjes .r30 tot .r53 en een .sfv bestandje als ik de sfv met quickpar open dan zegt hij dat het 3 bestandjes mist kan ik op een of andere manier die bestanden repareren zodat het spel het wel doet

Help me ik ben nogal a technisch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan