Sgh-d500 Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmreE..

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Hey ALlemaal
ik heb een Samsung d500 maar die bluetooth werkt maar als ik iets wil ontvangen van een vriend ofzo kan die wel verbinding maken maar niet sturen zegt die item is geweigerd..:S
wie kan mij daarmee helpen..???

en bij mijjn pc heb ik bluetooth stick en als die bezig is met verzenden start mijn pc helemaal opnieuw op en zegt die er was een systeemfout..:S:S
Wie kan mij helpen alvast bedankt :o

Hey ALlemaal
ik heb een Samsung d500 maar die bluetooth werkt maar als ik iets wil ontvangen van een vriend ofzo kan die wel verbinding maken maar niet sturen zegt die item is geweigerd..:S
wie kan mij daarmee helpen..???

Heb je dat bij iedereen waar je iets naar toe wil sturen?

Jaaa..:S echt raar

En ook als iemand naar mij wilt sturen lukt het niet..:(

Ok, dus zowel zenden als ontvangen lukt niet? Weet je zeker dat bluetooth aanstaat en - heel belangrijk - is je telefoon ook zichtbaar voor anderen?

Wat voor bestanden probeer je te versturen? Sommige (gekochte) ringtones of plaatjes kun je nl. niet verzenden, daar zit een zogeheten kopieerbeveiliging op.

Jah bluetooth staat aan en Zichtbaarheid ook..
en ik probeer muziek te ontvangen maar lukt niet

Heb je de telefoon wel gekoppeld aan de andere telefoon?(paarvorming)

En is die muziek wel geschikt om over te brengen? Probeer anders een zelfgemaakte (kleine) foto over te brengen.

Via pc voor een kleine foto lukt wel maar een muziekbestand niet..:S

Laatst bewerkt:
en een bestand dat boven de 100 kb is laat die gwn mijn pc opnieuw starten zegt die systeemfout en er s een bug gevonden :S
weet je misschien hoe ik dat kan oplossen..???:o

Dat klinkt dan alsof je een muziekbestand wil sturen dat niet geschikt is! Niet elke mp3 is geschikt. Je moet ook letten op de bitrate.

en een bestand dat boven de 100 kb is laat die gwn mijn pc opnieuw starten zegt die systeemfout en er s een bug gevonden :S
weet je misschien hoe ik dat kan oplossen..???:o

Dat is een heel ander probleem. Weliicht helpt het om de software te verwijderen en er opnieuw op te zetten?

ik heb mijn telefoon aan mijn vriend gegeven en hij heeft iets gedaan maar ik weet niet wat :S en nu kan ik wel liedjes ontvangen maar als ik van pc naar telefoon wil sturen of andersom start die nog steeds opnieuw op

Is wel zo handig dat je even vraagt wat hij heeft gedaan en dat hier vertelt, want zo hebben andere mensen er ook nog wat aan! Misschien zitten er wel meer mensen mee te lezen die dezelfde problemen hebben als jij.

Dan nog over je pc: dat lijkt me echt aan je pc liggen. Kan die vriend je daar niet bij helpen?

jah hij gaat nog komen maar ik weet niet wat die heeft gedaan ik vraag wel morgen wat die heeft gedaan zodat ik het op deze site kan zette..:)

Maar ik heb ook een nieuwe pc dus kan het ook aan ligge dat ik iets moet updaten ofzo..??

Dat zou kunnen! Het kan ook zijn dat de firewall het tegenhoudt. Het is handig als je er even iemand naar laat kijken die hier meer ervaring mee heeft, want er kunnen allerlei oorzaken zijn.

Jah dat kan ook ik heb een Mcaffee Security Center en volgens mij is het de nieuwste :) maar dat weet ik niet,, weet je hoe ik heb kan bekijken ik heb wel een beetje verstand ervan maar weet niet hoe je zoiets moet bekijken :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan