sha1-digest

Status
Niet open voor verdere reacties.

Goliath01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2010
Hallo, ik heb een klein vraagje over een .jar bestand waar een manifest in zit met sha1-digest codes (hashes als ik het goed heb).
Ik ben niet erg goed met Java, dus een beetje in de leer, maar nu heb ik een schriptje gekocht voor een grafische chat. Echter moet ik nog wel het een en ander aan de afbeeldingen veranderen, alleen is er 1 probleem.
Alles wat er in het .jar bestand staat staat in de manifest met een sha1-digest, dus als ik iets verander in de .jar dan werk het hele systeem niet meer.

Nu wou ik weten of er een manier is om dat van die sha1-digest uit te schaken zodat ik gewoon alles kan veranderen, of is er een manier om aan de juiste sha1-digest te komen.
Ik heb wel een site gevonden waar ik een bestand kan uploaden om aan de sha1 te komen, maar dan krijg ik een andere code dan die in het manifest staat.
Daarbij zit er ook nog een bestand bij, ook met sha1-digest codes, alleen dan anders dan in de manifest, geloof dat het een .sf bestand is.

Ik hoop dat iemand weet hoe ik die sha1-digest helemaal er uit kan halen, dan kan ik gewoon de bestanden aanpassen (images) die er nu in zitten, maakt het even wat makkelijker.

Na een beetje vogelen ben ik toch een beetje wijzer geworden en heb ik het probleem dan toch zelf op kunnen lossen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan