shader model

Status
Niet open voor verdere reacties.

knoeier

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
hallo iedereen, ik heb net de demo van splintercell double agent gedownload en geïnstalleerd. ik slaag er niet in om het spel te spelen, omdat ik niet beschik over shader model 3.0. mijn huidige versie is 2.0.
Uit wat ik op internet kon afleiden, is de shader model iets dat afhangt van je hardware, kan je daar dus niets aan kan doen en dat dit momenteel enkel ondersteund wordt door nvidia.
Wil dit dus zeggen dat ik mijn grafische kaart van amper 1 jaar oud van 225 euro (saphire X800 GTO² 256mb) al moet dumpen? :eek: dat is toch pure waanzin? meer dan de helft van de gamers wordt hierdoor toch uitgesloten :eek:
Of heb ik het helemaal fout?

Laatst bewerkt:
oeps, ik had eerst ns moeten zoeken. srr (omdat het spel nog maar 2 dagen uit is had ik niet verwacht dat er nu al vragen over gingen zijn):o

ik vrees dat ik mijn spaarvarken eens zal mogen aanspreken voor een nieuwe kaart :(
=> weet er iemand een kaart die al pixelshader 3.0 ondersteunt?

Laatst bewerkt:
oeps, ik had eerst ns moeten zoeken. srr (omdat het spel nog maar 2 dagen uit is had ik niet verwacht dat er nu al vragen over gingen zijn):o

ik vrees dat ik mijn spaarvarken eens zal mogen aanspreken voor een nieuwe kaart :(

tja op den duur zit dat er wel in ja
ik heb dus hetzelde probleem zoals je kon lezen 850xtpe

maar ja zal nog wel ff duren hoor
battlefield 2142 is ook heeel nieuw maar nog wel op 2.0

maar ja bij de nu uitkomende games wel eerst ff kijken naar de eisen

battlefield 2142 is inderdaad ook wel leuk, als je eens 222euro te veel hebt, moet je ns de soundblaster X-fi fatal1ty geluidskaart kopen. het verschil is verbluffend :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan