Shareaza: bestand kwijt....

Status
Niet open voor verdere reacties.

A. Derksen

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2001
Hallo,

Al enige tijd gebruik ik Shareaza met veel plezier. Alleen sinds deze week ineens een probleem en wat voor 1!

Ik had nogal een groot bestand binnengehaald zo'n 705 MB, en zoals altijd zocht ik deze even later op m'n harde schijf..... Enne, niks te bekennen....:confused:

Heb al met enkele keren met de zoekfunctie in windows gezocht, maar geen resultaat. Dezelfde dag ook nog enkele proggies geprobeerd die de pc afzoeken naar "per ongeluk verwijderde bestanden" (oa. PC Inspector ed.)...... maar wederom geen resultaat.

Is er nog hoop, of kan ik opnieuw beginnen????

het kan zijn dat het een virus bevatte, dan verdwijnt dit vanzelf: bij kazaalite is dit tog zo, gelukkig heb ik dit nog nooit met 700 megabyte meegemaakt, mar als je het opniew doet, neem dan een ander bestand om te downen, zodat je niet het zelfde probleem weer krijgt. wat je natuurlijk ook kunt bekijjken is waar het bestand wordt opgeslagen(de locatie van je zogezegde shared folder) het kan zijn dat je die hebt verandert en dat je dat vergeten bent of dat het misshien door een virus verandert is

kijk anders eens in de temp folder van sharaza, daar kan ie nl ook staan

gr. berryherry

Temp folder staat ie niet.... en heb ook de shared folders van Shareaza doorzocht..... sterker nog heb windows de hele pc al na laten checken op het missende bestand.... maar nope.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan