Shareaza erg langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lisje1987

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2005
Berichten
205
shareaza is bij mij erg langzaam. Nou weet ik niet of het aan het programma ligt of aan de bestanden ofzo. Maar ik ben nu een best groot bestand aan het downloaden van 904 MB. En dit duurt wel heel erg lang. Maar als de speed dan op 900 B/s staat, download ie niet verder. Pas als de snelheid weer daalt naar rond de 20 B/s en lager gaat ie weer verder. Daardoor gaat het dus erg langzaam. Ik krijg wel een melding op de homepage over dat ik achter een firewall zit en dat daardoor mn downloadprestatie's slecht kunnen zijn. Maar ik heb de firewall zo ingesteld dat ie Shaeaza en andere P2P programma's toestaat. Ik snap dus echt niet wat het probleem is :confused: MIjn internetverbinding is redelijk snel, daar zal het niet aan liggen en ook mijn pc is best snel, dus ik zou het echt niet meer weten.
 
Hier is een stukje uit de huisregels:

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
 
p2p progs dienen niet alleen om om warez etc te verspreiden. Je kan er bv ook de debian gnu/linux cd's afhalen etc. dus het mag wel.
Als je gaat verbieden om over p2p's te praten dan moet je eigenlijk ook verbieden om over gewone browsers te praten hier kan je ook warez mee halen :p
 
Geplaatst door rve123
Hier is een stukje uit de huisregels:

Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
Ze hebben het alleen over een programma, niet over wát (en nog belangrijker, wáár) ze het willen downloaden.. nix aan de hand dus :)


Edit: K moet sneller typen :p Je gaf t zelf al aan :)
 
Ik had voorheen ook altijd Shareaza. Vind ik inmiddels nix meer. (langzaam, vindt weinig etc)

Gebruik nu ditte als vervanger voor Shareaza en werkt erg goed. Hij vind veel, connect vrijwel meteen en er zit geen spyware of andere rommel in. Dit laatste kan je uitvinken tijdens de setup. Doe je dit niet of klik je zonder te lezen, dan installeert hij wel spyware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan