shareaza:upload

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik heb vandaag eens shareaza geinstalleerd en ik moet zeggen het bevalt mij goed: sneller dan kazaalite, en nog andere opties. maar ik heb een vraag over de upload van bestanden: ik heb bij hulpmiddelen-bestanden delen alle mappen weggehaald, maar zullen andere gebruikers dan werkelijk niets meer van mij kunnen uploaden naar hun pc's(ik vraag dit omdat ik al vaak last heb gehad van een te hoge upload stream bij telenet waardoor de snelheid zeer traag is en ik dit geen 2de keer wil meemaken) en nog een vraag: waar komen alle downloads terecht: in welke map van mijn computer, is dit ook in my shared folder zoals van kazaalite(die ik nog altijd geinstalleerd heb omdat die op andere vlakken dan weer beter is) alvast bedankt om dit te lezen en eventueel te beantwoorden

Je kunt toch ook instellen dat de upload minder snel mag zijn? Als iedereen zijn bestanden zou weghalen zou er niets meer gedownload kunnen worden;)

Misschien en betje bot wat ik nu ga zeggen maar,

FL***** meteen op van shareaza.
Het is gebazeerd op delen van bestanden.

JIJ load toch ook up bij mensen!

Je kunt gewoon bij instelingen de maximale upload snelheid aanpassen

ik wil geen ruzie maken: maar ik mag maar maximum 1.5 gigabyte per maand uploaden, reken daarbij dat ik gemiddeld 50 megabyte per dag aan webcam en microfoon doe, dan kom ik juist toe, kan ik er iets aan doen dat telenet zo weinig upload biedt?

Geplaatst door skelle
ik wil geen ruzie maken: maar ik mag maar maximum 1.5 gigabyte per maand uploaden, reken daarbij dat ik gemiddeld 50 megabyte per dag aan webcam en microfoon doe, dan kom ik juist toe, kan ik er iets aan doen dat telenet zo weinig upload biedt?

Uhm, misschien een reden om over te stappen van provider?

In dat geval kan ik je probleem wel begrijpen.

Ik wist niet eens dat er providers waren met upload limieten.

tja, ik zit nogtans op een bekende provider: telenet(belgie, weet dat ik hier op nederlands forum zit)1.5 gigabyte vin ik ook weinig en 10 giga totaal is ook al de limiet, gelukkig heb ik hier nog nooit overgegaan
weetniet of dit met adsl ook zo is???

Ik heb adsl van tiscali met een limiet van 20 GB per maand (kun je voor 2 eurootje p. m. ook afkopen) maar daar red ik het makkelijk mee.

Gr Pam

Gelukkig is bittorrent wat beter gebouwd en heb je binnen de korste keren een ban aan je broek hangen door de tracker als je niet genoeg upload. :)
Bij edonkey heb je dit ook al; dan wordt erop clientniveau doorgefluisterd of iemand leecht. Niet uploaden heb je jezelf mee, je komt automatisch in de mensen hun filters terrecht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan